آخرین خبرها

دعای اجابت خواسته و نیاز های مهم – دعای حاجت

دعای اجابت خواسته و نیاز های مهم – دعای حاجت

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی می آموزیم که باعث می شود به حاجات و خواسته های مهم و اساسی برسید و در صورتی که حس می کنید مشکلات زندگی زیاد و مسیر طولانی است حتما دعا ها را مدامد بخوانید تا امیدواری بزرگی در دلتان رخنه کند.

0730362706837 دعای اجابت خواسته و نیاز های مهم - دعای حاجت

دعای حاجت,دعای حاجت خیلی مهم,دعای حاجت خیلی فوری,دعای حاجت مهم,دعای حاجت حضرت اعلی,دعای حاجت روا شدن,دعای حاجت بهایی,دعای حاجت فوری,دعای حاجت روز جمعه,دعای حاجت روایی,دعای حاجت خیلی مهم

دعای اجابت خواسته و نیاز های مهم – دعای حاجت

شما دعا کنید خدا حتماً اجابت را تضمین نموده است:

«وَإِذا سَأَلَکَ عِبادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ أُجِیبُ دَعْوَهَ الدّاعِ إِذا دَعانِ فَلْیَسْتَجِیبُوا لِی وَلْیُؤْمِنُوا بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ»؛(1)

و هنگامی که بندگان من، از تو در باره من سؤال کنند، (بگو:) من نزدیکم! دعای دعا کننده را، به هنگامی که مرا می خواند، پاسخ می گویم! پس باید دعوت مرا بپذیرند، و به من ایمان بیاورند، تا راه یابند (و به مقصد برسند)!

 

این دعایی است که هر روز حداقل 10 بار در نمازهای واجب از خداوند می خواهیم که ما را به راه راست هدایت کند و به اجابت آن نیز امید داریم:

1 – «اِهْدِنَا الصِّراطَ المُسْتَقِیمَ * صِراطَ الَّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ غَیْرِ المَغْضُوبِ عَلَیْهِمْ وَلَا الضَّآلِّینَ»؛(2)

ما را به راه راست هدایت کن؛ راه کسانی که آنان را مشمول نعمت خود ساختی؛ نه کسانی که بر آنان غضب کرده ای؛ و نه گمراهان.

اینم ببین:  ختم مجرب رسیدن به خواسته هدف و نیاز قوی

2 – «عَسَی رَبِّی أَنْ یَهْدِیَنِی سَوآءَ السَّبِیلِ»؛(3)

«امیدوارم پروردگارم مرا به راه راست هدایت کند!»

و دعای برای شفاعت و بخشش گناهان در طلب حاجات

آمرزش گناهان، فقط از خدا بر می آید و شفاعت هیچ کسی را هم نمی پذیرد؛ مگر کسانی را که خود اجازه داده باشد؛ از جمله پیامبران که شاهدش نیز همین آیه است که فرزندان یعقوب، پیامبر زمان خود را شفیع قرار دادند، او هم قبول کرد و خدا نیز تأیید فرموده است:

«یا أَبانَا اسْتَغْفِرْ لَنا ذُنُوبَنا إِنّا کُنّا خاطِئِینَ»؛(1)

72. سوره یوسف: 97.
«پدر! از خدا آمرزش گناهان ما را بخواه، که ما خطاکار بودیم!»

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *