آخرین خبرها

دعای جلب محبت شخص مورد علاقه همسر و نامزد

در یکی دیگر از عناوین و ادعیه سایت دعا شفا دعای جلب محبت شخص مورد علاقه همسر و نامزد را می خوانیم. این دعا باعث می شود که عشق و محبت شخصی که به او علاقه دارید چند برابر شده و نسبت به شما چند برابر بیشتر علاقه مند شود. این دعا حاجت دهنده و گره گشا است. ان شاء الله که اختلاف زوجین با این دعا حل می شود.

,دعای محبت شوهر فوری,دعای محبت فوری زن و شوهر,دعای محبت شوهر به زنش,دعاي محبت شوهر به زنش,دعا محبت شوهر به زنش,دعای برای محبت شوهر به زنش,دعای قوی محبت شوهر به زنش,دعا برای محبت شوهر به زنش,دعا جهت محبت شوهر به زنش,دعای زیاد شدن محبت شوهر به زنش,دعای مهر و محبت شوهر به زنش,دعای محبت همسر

دعای-عشق-و-علاقه-مجرب دعای جلب محبت شخص مورد علاقه همسر و نامزد

دعای جلب محبت شخص مورد علاقه همسر و نامزد,دعای محبت همسران از شیخ بهائی,دعا محبت همسر,دعای محبت بین همسر,دعای محبت بین دو نامزد,دعای مهرومحبت بین نامزد,دعا محبت شوهر از راه دور,دعای جلب محبت شوهر از راه دور,دعای محبت برای شوهر از راه دور,دعای محبت زن وشوهر از راه دور,

دعای جلب محبت نامزد از راه دور مجرب

می توانید این دعا را برای جلب محبت پدر، مادر، همسر و یا حتی کسی که ازدواج کردن با او حرام نیست، بخوانید. دستورالعمل این دعا به شرح زیر است:

ابتدا وضو گرفته و 2 رکعت نماز با نیت نزدیکی به خداوند، بخوانید.
بعد از تمام شدن نماز، تسبیحات حضرت فاطمه (س) را بگویید و به حمد و ستایش خداوند مشغول شوید.
بعد این دعا را بخوانید: «اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی إِلْفَهَا وَ وُدَّهَا وَ رِضَاهَا بِی وَ أَرْضِنِی بِهَا وَ اجْمَعْ بَیْنَنَا بِأَحْسَنِ اجْتِمَاعٍ وَ أَنْفَسِ ائْتِلَافٍ فَإِنَّکَ تُحِبُّ الْحَلَالَ وَ تَکْرَهُ الْحَرَامَ وَ اعْلَمْ أَنَّ الْإِلْفَ مِنَ اللَّهِ وَ الْفِرْکَ مِنَ الشَّیْطَانِ لِیُکَرِّهَ مَا أَحَلَّ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ»

اینم ببین:  نسخه های اسلامی و قوی برای گشایش بخت جوانان

برای زیاد کردن و افزایش محبت معشوق نسبت به خود، بر روی تکه ای کاغذ تمیز و پاک آیه زیر را نوشته و هر زمان که به دیدن معشوق خود می روید، آن را به همراه داشته باشید: «یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه بحق یا بدوح یا بدوح یا بدوح.»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *