آخرین خبرها

دعا برای وابسته كردن دوست و جلب مهر و محبت دوست و رفیق

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com دعا برای وابسته كردن دوست و جلب مهر و محبت دوست و رفیق را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و مجرب برای انداختن مره و محبت خود در دل دوست و رفیق و بیقراری و دلتنگی دوست و وابسته کردن فوری و شدید دوست . این دعا صرفا باید در امر خیر و حلال استفاده شود تا نتیجه حاصل شود . سایت دعاشفا …

دعا-برای-وابسته-كردن-دوست-و-جلب-مهر-و-محبت-دوست-و-رفیق دعا برای وابسته كردن دوست و جلب مهر و محبت دوست و رفیق

دعای وابسته کردن دوست,دعای وابستگی شدید دوست,دعای افزایش محبت دوست,دعای جلب مهر و محبت دوست,طلسم برای وابسته کردن سریع دوست

دعا برای وابسته كردن دوست و جلب مهر و محبت دوست و رفیق

هر کس هفت روزر، روزی 25 مرتبه صبح و 25 مرتبه عصر دعای زیر را بخواند، در جلب محبت دیگران اثر عظیم دارد.

«بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان».

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

برای جلب محبت شدید از راه دور و زبان بند فرد مورد نظرش ، دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و به همراه خود نگه دار:

اللهم رب جبرئیل و میکائیل و اسرافیل و عزرائیل و رب الملائکه المقربین و رب الجن و الانس و الشیاطین اعطف قلب محبه فلان بن فلان (نام فرد مورد نظر و مادرش را بنویسد) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و نام مادرش را بنویسد) العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا .

اینم ببین:  دعای پرخیر و عظیم برای شفای بیماری و درمان درد

دعا برای القاء مهر خود در دل دیگران :

هر کس بخواهد کسی را به دوستی خود مایل سازد، چندان که یکساعت بدون او شکیبایی و تحمل نتواند کرد این ایه را بخواند، به طعامی بدمد، و به او بخوراند.

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»

«به نام خداوند بخشنده مهربان، توصیه من این است که نسبت به من برتری جویی نکنید و به سوی من در آیید در حالی که تسلیم حق هستید.»

(سوره نمل، آیه 30 و 31)

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

«اگر دل او را به وسیله ایمان و امید محکم نکرده بودیم، تا در زمره اهل ایمان در آید.»

(سوره قصص، ایه 10)

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *