آخرین خبرها

دعای مجرب زیبا شدن چهره و صورت

دعای مجرب زیبا شدن چهره و صورت

-فوری-و-مجرب-1-150x150 دعای مجرب زیبا شدن چهره و صورت
دعای مجرب زیبا شدن چهره و صورت

دستورالعملی برای رفع جوش و لکهای صورت و بدن

مقداری عرق لیمو از عطاری تهیه نماید و آیه شریفه ۳ از سوره مبارکه تغابن را بیست و هفت مرتبه بر آن بخواند و هنگام خواب از این عرق لیمو بر صورت (یا هر قسمتی از بدنش که جوش و لک دارد ) بمالد و صبح هنگام هم صورت یا قسمتی از بدنش که جوش و لک دارد را با آب نیم گرم بشوید و این عمل را بیست و یک روز ادامه دهد. به اذن خداوند تبارک و تعالی تمام جوشها و لکها از بین میرود .

( فَأَحْسَنَ صُوَرَکُمْ وَإِلَیْهِ الْمَصِیرُ )  (سوره مبارکه تغابن آیه شریفه ۳) .

دعا و دستورالعملی مجرب برای زیبا شدن چهره

برای زیبا شدن صورت و شفافیت پوست ، سعی کند که پیوسته با وضو باشد. برای زیبا شدن چهره ، پس از هر نماز دستهایش را به حالت دعا بالا ببرد و کف دستهایش رو به آسمان باشد و چهارده مرتبه ذکر شریف (یا جمیل) را بخواند و سپس دستهایش را به صورتش بمالد . اگر بر این عمل مداومت ورزد زیبایی چهره اش زیاد خواهد شد.

 

ذکری مجرب برای نورانی شدن صورت و باطن

برای زیاد شدن نور صورت و نور باطن ، ذکر شریف ذیل را روزانه چهل و یک مرتبه بخواند و بر آن مداومت ورزد. مجرب است.

یا حى یا قیوم یا من لا اله الا انت

 

دعایی برای درمان ریزش موی مژه :

برای درمان ریختن مژه (ریزش موی مژه)  ، آیات شریفه ذیل را بنویسد و در آب حل کند و سه نوبت بنوشد. همچنین در کاغذ بدون خط بنویسد و به خود بیاویزد.

اینم ببین:  دعای رهایی از شر حسادت بلا دشمنی ها و گرفتاری ها سریع الاثر

آیات ذیل :

ثُمَّ أَفِیضُوا مِنْ حَیْثُ أَفَاضَ النَّاسُ وَاسْتَغْفِرُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ( آیه ۱۹۹ سوره مبارکه بقره)

أَجَعَلْتُمْ سِقَایَهَ الْحَاجِّ وَعِمَارَهَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کَمَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَجَاهَدَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۚ لَا یَسْتَوُونَ عِندَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ ( سوره مبارکه توبه آیه ۱۹)

 

*****

دعای زیبا شدن , دعای نورانی شدن صورت , دعای نور قلب و صورت , دعای نور صورت و باطن , دعای زیبا شدن صورت , دعای زیبا شدن چهره , دعا برای زیبا شدن چهره , دعا جهت زیبایی , دعاهای زیبا شدن چهره , دعا برای زیبایی صورت و چهره , دعای زیبایی پوست , دعای زیبا شدن پوست , دعاجهت زیبایی پوست , دعای رفع جوش , دعای رفع جوش و لک صورت , دعای رفع لک و جوش صورت و بدن , دعای رفع شدن لک و جوش , دعای رفع جوش صورت , دعای رفع لک صورت , دعای رفع جوش و لک , دستورالعمل رفع جوش صورت , دستورالعمل رفع جوش و لک صورت , دعای مجرب زیبا شدن چهره و صورت

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *