آخرین خبرها

دعای درمان درد مثانه – دعای دفع ترس و بیخوابی

امروز و در این پست از سایت دعا شفا به شما عزیزان رهگشای اسلامی می آموزیم که سبب می شود از ترس و استرس قبل خواب در امان بمانید، پس دعای درمان درد مثانه – دعای دفع ترس و بیخوابی را بخوانید که ان شاء الله سخت ترین مشکلات به این ترتیب حل می شود.

0836708630287 دعای درمان درد مثانه - دعای دفع ترس و بیخوابی

دعای درد مثانه,دعا براي درد مثانه,دعای رفع درد مثانه,دعا برای درد مثانه,دعا جهت درد مثانه,دعا برای رفع درد مثانه,دعایی برای درد مثانه,دعای بی خوابی,دعای بی خوابی نوزاد,دعای بی خوابی کودک,دعای بی خوابی در شب,دعای بی خوابی طفل,دعای بی خوابی بزرگسالان,دعای بی خوابی کودکان,دعای بی خوابی تبریزیان,دعای بی خوابی اهل سنت,دعا بی خوابی

دعای درمان درد مثانه – دعای دفع ترس و بیخوابی

امام صادق علیه السلام در جواب کسی که از درد مثانه شکایت داشت، فرمود: این آیات را سه مرتبه وقت خواب و یک مرتبه هنگام بیدار شدن بخوان: (1)

«أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ عَلَی کُلِ ّ شَیْ ءٍ قَدِیرٌ أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ لَهُ مُلْکُ السَّماوَاتِ وَالْأَرْضِ وَما لَکُم مِّن دُونِ اللَّهِ مِن وَلِیٍ ّ وَلَانَصِیرٍ»؛(2)

آیا نمی دانستی که خداوند بر هر چیز توانا است؟! آیا نمی دانستی که حکومت آسمان ها و زمین، از آن خداست؟! (و حق دارد هرگونه تغییر و تبدیلی در احکام خود طبق مصالح بدهد؟!) و جز خدا، ولی و یاوری برای شما نیست. (و اوست که مصلحت شما را می داند و تعیین می کند).

از امیرالمؤمنین علیه السلام نقل شده که چون در خواب می ترسد یا از دردی، بی خوابی بر او غالب شده این آیه را بخواند: (1)

اینم ببین:  دعای قوی برای رفع بی خوابی

«فَضَرَبْنا عَلَی آذانِهِمْ فِی الْکَهْفِ سِنِینَ عَدَداً) (ثُمَّ بَعَثْناهُمْ لِنَعْلَمَ أَیُّ الْحِزْبَیْنِ أَحْصَی لِما لَبِثُوا أَمَداً»؛(2)

ما (پرده خواب را) در غار بر گوششان زدیم، و سال ها در خواب فرو رفتند. سپس آنان را برانگیختیم تا بدانیم (و این امر آشکار گردد که) کدام یک از آن دو گروه، مدّت خواب خود را بهتر حساب کرده اند.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *