آخرین خبرها

دعای درمان پیسی – دعای درمان درد خاصره

امروز و در این پست دو دعای جالب و تجربه شده به شما عزیزان می آموزیم که در واقع سبب خواهند شد اگر می خواهید از مشکلات جسمانی در امان بمانید نتیجه بگیرید، متن کامل دعای درمان پیسی – دعای درمان درد خاصره را حالا در دعا شفا بخوانید.

7082638026 دعای درمان پیسی - دعای درمان درد خاصره

دعای پیسی,دعای چاو پیسی,دعای رفع پیسی,دعای درمان پیسی,دعا پیسی,دعای رفع پیسی در مفاتیح,دعای شفای پیسی,دعای برای پیسی,دعای مخصوص پیسی,دعای برای رفع پیسی,دعاي رفع پيسي,دعا برای رفع پیسی

دعای درمان پیسی – دعای درمان درد خاصره

در مکارم الاخلاق و حلیه المتقین نقل شده است: (3)

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ یَمْحُوا اللَّهُ ما یَشَآءُ وَیُثْبِتُ وَعِندَهُ أُمُّ الْکِتابِ»؛(4) (الْحَمْدُ للَّهِ ِ فاطِرِ السَّماوَاتِ وَالْأَرْضِ جاعِلِ الْمَلَائِکَهِ رُسُلاً أُولِی أَجْنِحَهٍ مَّثْنَی وَثُلاثَ وَرُباعَ»؛(5)

خداوند هر چه را بخواهد محو، و هر چه را بخواهد اثبات می کند؛ و «امّ الکتاب» [لوح محفوظ] نزد اوست! ستایش مخصوص خداوندی است آفریننده آسمان ها و زمین، که فرشتگان را رسولانی قرار داد دارای بال های دوگانه و سه گانه و چهارگانه، او هر چه بخواهد در آفرینش می افزاید، و او بر هر چیزی تواناست!

 

شخصی به امام باقرعلیه السلام از درد تهیگاه شکایت کرد، حضرت فرمود: بعد از نماز دست بر مواضع سجده بزن و سپس به موضع درد بمال و این آیات را بخوان: (1)

«أَفَحَسِبْتُمْ أَنَّما خَلَقْناکُمْ عَبَثاً وَأَنَّکُمْ إِلَیْنا لا تُرْجَعُونَ * فَتَعالَی اللَّهُ المَلِکُ الحَقُّ لا إِلهَ إِلّا هُوَ رَبُّ العَرْشِ الکَرِیمِ * وَمَن یَدْعُ مَعَ اللَّهِ إِلهاً آخَرَ لَا بُرْهانَ لَهُ بِهِ فَإِنَّمَا حِسَابُهُ عِندَ رَبِّهِ إِنَّهُ لَا یُفْلِحُ الْکافِرُونَ * وَقُل رَّبِ ّ اغْفِرْ وَارْحَمْ وَأَنتَ خَیْرُ الرَّاحِمِینَ»؛(2)

اینم ببین:  دعا برای درمان درد ها و بیماری های سخت سریع التاثیر

آیا گمان کردید شما را بیهوده آفریده ایم، و به سوی ما باز نمی گردید؟ پس برتر است خداوندی که فرمانروای حقّ است (از این که شما را بی هدف آفریده باشد)! معبودی جز او نیست؛ و او پروردگار عرش کریم است! و هر کس معبود دیگری را با خدا بخواند -و مسلّماً هیچ دلیلی بر آن نخواهد داشت- حساب او نزد پروردگارش خواهد بود؛ یقیناً کافران رستگار نخواهند شد! و بگو: «پروردگارا! مرا ببخش و رحمت کن؛ و تو بهترین رحم کنندگانی!

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *