آخرین خبرها

دعای درمان کمردرد – دعای درد ناف

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان گره گشای اسلامی می آموزیم که سبب می شود از درد های سخت در امان بمانید، در واقع دعای درمان کمردرد – دعای درد ناف می تواند برای درمان تمامی درد های ناحیه شکم استفاده شود.

06302630786827 دعای درمان کمردرد - دعای درد ناف

 

دعای کمردرد,دعای کمر درد مجرب,دعای کمر دردی,دعا کمردرد,دعاي كمردرد,دعای رفع کمردرد,دعای برای کمردرد,دعای شفای کمردرد,دعای مخصوص کمردرد,دعاهای کمردرد,دعای رفع کمر درد مجرب,دعای مجرب برای کمر درد,

دعای درمان کمردرد – دعای درد ناف

شخصی به امیر المؤمنین علیه السلام از درد کمر شکایت کرد.

فرستادیم؛ و این دو آب به اندازه مقدّر با هم در آمیختند (و دریای وحشتناکی شد)! و او را بر مرکبی از الواح و میخ هایی ساخته شده سوار کردیم؛ آیا کافران ندیدند که آسمان ها و زمین به هم پیوسته بودند، و ما آن ها را از یکدیگر باز کردیم؛ و هر چیز زنده ای را از آب قرار دادیم؟! آیا ایمان نمی آورند؟!

 

ابتدا این آیه را می خوانی و سپس هفت مرتبه سوره حمد را: (1)

«وَذَا النُّونِ إِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ أَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنادی فِی الظُّلُماتِ أَنْ لا إِلهَ إِلّا أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظّالِمِینَ»؛(2)

و ذاالنون [یونس] را (به یاد آور) در آن هنگام که خشمگین (از میان قوم خود) رفت؛ و چنین می پنداشت که ما بر او تنگ نخواهیم گرفت؛ (امّا موقعی که در کام نهنگ فرو رفت،) در آن ظلمت ها(ی متراکم) صدا زد: («خداوندا!) جز تو معبودی نیست! منزّهی تو! من از ستمکاران بودم!»

اینم ببین:  دعا و ختم قوی مخصوص متولد شدن نوزاد سالم - دعا برای به دنیا آمدن نوزاد سالم

 

فرمود: دست را بر موضع درد بگذارد و سه مرتبه این آیه را و سپس هفت مرتبه سوره قدر را بخواند: (1)

«وَما کانَ لِنَفْسٍ أَنْ تَمُوتَ إِلّا بِإِذْنِ اللَّهِ کِتاباً مُؤَجَّلاً وَمَنْ یُرِدْ ثَوابَ الدُّنْیا نُؤْتِهِ مِنْها وَمَنْ یُرِدْ ثَوابَ الآخِرَهِ نُؤْتِهِ مِنْها وَسَنَجْزِی الشّاکِرِینَ»؛(2)

هیچ کس، جز به فرمان خدا، نمی میرد؛ سرنوشتی است تعیین شده؛ (بنابر این، مرگ پیامبر یا دیگران، یک سنّت الهی است.) هر کس پاداش دنیا را بخواهد (و در زندگی خود، در این راه گام بردارد،) چیزی از آن به او خواهیم داد؛ و هر کس پاداش آخرت را بخواهد، از آن به او می دهیم؛ و بزودی سپاس گزاران را پاداش خواهیم داد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *