آخرین خبرها

دعا هنگام غروب آفتاب – دعا هنگام مسافرت مجرب

دعا هنگام غروب آفتاب – دعا هنگام مسافرت مجرب

در ادامه این مطلب به شما عزیزان دو دعای تجربه شده و اسلامی به شما عزیزان شرح می دهیم که با عنوان دعا هنگام غروب آفتاب – دعا هنگام مسافرت مجرب شناخته می شوند و می توانند موجب دگرگون شدن اوضاع زندگی شما به سمت مثبت شوند.

023627836208637 دعا هنگام غروب آفتاب - دعا هنگام مسافرت مجرب
دعا هنگام غروب آفتاب – دعا هنگام مسافرت مجرب

دعا هنگام غروب آفتاب – دعا هنگام مسافرت مجرب,دعای سفر اهل تسنن,دعای سفر صوتی,دعا سفر صوتی,دعا برای مسافرت,دعا برای مسافرت بی خطر,دعا در مسافرت,دعا قبل از مسافرت,دعای مخصوص سفر,دعای خیر برای مسافرت

دعا هنگام غروب آفتاب – دعا هنگام مسافرت مجرب

عبدالله بن ابراهیم جعفری می گوید: از امام کاظم علیه السلام شنیدم که می فرماید: چون شام کنی و ببینی که خورشید در حال پنهان شدن و غروب کردن است، این دعا را بخوان:
بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله الذی لم یتخذ ولدا و لم یکن له شریک فی الملک و لم یکن له ولی من الذل و کبره تکبیرا الحمدلله الذی یصف و لا یوصف و یعلم و لا یعلم، یعلم خائنة الاعین و ما تخفی الصدور.
اعوذ بوجه الله الکریم و باسم الله العظیم من شر ما ذرا و ما برا و من شر ما تحت الثری و من شر ما ظهر و باطن و من شر ما کان فی اللیل و النهار و من شر ابی مرة و ما ولد و من شر الرسیس و من شر ما وصفت و ما لم اصف، فالحمدلله رب العالمین. (122)

اینم ببین:  طلسم محبت شدید - طلسم عشق و محبت دفن کردن زیر خاک

دعا برای شروع مسافرت

حسن بن جهم گوید: امام کاظم علیه السلام فرمود: هرگاه از منزلت برای سفر یا غیر سفر خارج شدی بگو:
بسم الله آمنت بالله،توکلت علی الله، ما شاء الله لا حول و لا قوة الا بالله. پس شیاطین با او رو به رو می شوند اما بر می گردند و ملائکه بر چهره آن ها می زنند و می گویند: ای شیاطین، شما راهی برای تسلط بر او ندارید، چون او بنام خدا شروع کرد و به خدا ایمان آورد و بر او توکل نمود وگفت: ما شاء الله لا حول و لا قوة الا بالله. (123)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *