آخرین خبرها

دعا به هنگام سفر برای دفع خطرات و رهایی از بلا ها

دعا به هنگام سفر برای دفع خطرات و رهایی از بلا ها

در یکی دیگر از عناوین و پست های سایت دعا شفا به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای می آموزیم که باعث می شود از بلا ها سختی ها و خطرات در سفر خود در امان بمانید. متن کامل دعا به هنگام سفر برای دفع خطرات و رهایی از بلا ها را در ادامه بیاموزید.

0637263720863207 دعا به هنگام سفر برای دفع خطرات و رهایی از بلا ها
دعا به هنگام سفر برای دفع خطرات و رهایی از بلا ها

دعا به هنگام سفر برای دفع خطرات و رهایی از بلا ها,دعای رفع خطر سفر,دعا برای رفع خطر سفر,دعای رفع خطر در سفر,دعا برای رفع خطر در سفر,دعای سفر بخیر,دعا برای سفر بخیر

دعا به هنگام سفر برای دفع خطرات و رهایی از بلا ها

صباح حذاء از حضرت موسی بن جعفر علیه السلام حدیث کند گوید، که فرمود: ای صباح اگر هرگاه مردی از شما آهنگ سفری می کرد، بر در خانه اش روی خود را به جانب آن جائی که می خواهد برود متوجه می کرد، و سوره حمد را از پیش رو و از سمت راست و چپش می خواند، و نیز معوذتین یعنی دو سوره ناس و فلق را از پیش رو و طرف راست و چپش می خواند، و همچنین سوره قل هو الله احد را از پیش رو و سمت راست و چپش می خواند، و نیز آیة الکرسی را از پیش رو و جانب راست و چپش می خواند، و سپس بگوید:
اللهم احفظنی و احفظ ما معی و سلمنی و سلم ما معی و بلغنی و بلغ ما معی ببلاغک الحسن الجمیل. (124)

اینم ببین:  دستورالعملی از پیامبر اکرم (ص) و حضرت فاطمه زهرا (س) برای تقویت حافظه

دعای دفع بلا ها

در حدیث صحیح از حضرت امام موسی علیه السلام منقول است که هفت چیز است که اگر در برابر مسافر ظاهر شود برای او شوم است: 1 – کلاغی که فریاد کند از جانب راست او 2 – سگی که دم بجنباند. 3 – گرگی که بر دم خود نشسته باشد و بر روی او فریاد کند، پس سه مرتبه بلند شود و پست شود. 4 – آهوئی که از جانب راست او بیاید و به جانب چپ او برود. 5 – جغدی که فریاد کند. 6 – زن پیر سفید موئی که رو به روی او بیاید. 7 – ماده الاغی که گوشش بریده باشد. پس کسی که از دیدن آن ها ترسی به خاطرش بیاید بگوید:
اعتصمت بک یا رب من شر ما اجد فی نفسی فاعصمنی من ذالک. چون این را بگوید ضرری به او نرسد، انشاء الله (126)
امام رضا علیه السلام فرماید: پدرم (موسی بن جعفر علیه السلام) وقتی از منزلش خارج می شد این دعا را می خواند:
بسم الله الرحمن الرحیم خرجت بحول الله و قوته لا بحول منی و لا قوتی بل بحولک و قوتک یا رب متعرضا لرزقک فاتنی به فی عافیة. (127)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *