آخرین خبرها

دعای استخاره برای شروع انجام کار ها مجرب

دعای استخاره برای شروع انجام کار ها مجرب

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده اسلامی شرح دهیم که باعث می شود تصمیم گیری در مورد انجام کار ها به شدت آسان تر شود. متن کامل دعای استخاره برای شروع انجام کار ها مجرب را در ادامه بیاموزید.

02630736867028 دعای استخاره برای شروع انجام کار ها مجرب
دعای استخاره برای شروع انجام کار ها مجرب

دعای استخاره برای شروع انجام کار ها مجرب,دعاي استخاره صحيفه سجاديه,دعای استخاره در صحیفه سجادیه,دعای استخاره برای ازدواج اهل سنت,دعا استخاره برای ازدواج,دعای استخاره ازدواج اهل سنت,دعای استخاره ازدواج,دعای شروع کار,دعای شروع کار روزانه,دعای شروع کار جدید,دعای شروع کاری,دعای شروع کارهای مهم,دعای شروع کارها,دعای شروع کار در سال جدید,دعای شروع کار مهم,دعای شروع کار در مغازه,دعا شروع کار,

دعای استخاره برای شروع انجام کار ها مجرب

امام رضا علیه السلام فرمود: از پدرم موسی بن جعفر علیه السلام شنیدم که فرمود: از پدرم جعفر بن محمد علیه السلام شنیدم که می فرماید: کسی که با این دعا خدا را بخواند، در پایان کارش نمی بیند مگر آن چه را دوست دارد و دعا نیست:
اللهم ان خیرتک تنیل الرغائب و تجزل المواهب و تطیب المکاسب و تغنم المطالب و تهدی الی احمد العواقب و تقی من محذور النوائب. اللهم انی استخیرک فیما عقد علیه رایی و قادنی الیه هوای فاسالک یا رب ان تسهل لی من ذالک ما تعسرو ان تعجل من ذالک ما تیسر و ان تعطینی یا رب الظفر فیما استخیرک فیه و عونا بالانعام فیما دعوتک و ان تجعل یا رب بعده قربا و خوفه امنا و محذوره سلما فانک تعلم و لا اعلم و تقدر و لا اقدر و انت علام الغیوب. اللهم ان یکون هذا الامر خیرا لی فی عاجل الدنیا و آجل الاخرة فسهلة لی و یسره علی و ان لم یکن فاصرفه عنی و اقدر لی فیه الخیر انک علی کل شی ء قدیر یا ارحم الراحمین. (121)

اینم ببین:  دعای عظیم و اسلامی برای روز دوشنبه چهارمین روز هفته

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *