آخرین خبرها

دعای مجرب برای درمان درد معده سریع الاثر

دعای مجرب برای درمان درد معده سریع الاثر

در یکی دیگر از عناوین و مطالب سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان و خوبان، همراهان همیشگی دعای مجرب برای درمان درد معده سریع الاثر را بیاموزیم. ان شاء الله که با خواندن آن از سختی ها و بیماری ها نیز نجات پیدا کنید.

7023073806232087 دعای مجرب برای درمان درد معده سریع الاثر
دعای مجرب برای درمان درد معده سریع الاثر

دعای مجرب برای درمان درد معده سریع الاثر,دعای معده درد,دعاي معده درد,دعا معده درد,دعای رفع معده درد,دعای برای معده درد,دعای شفای معده درد,دعا برای معده درد,دعا برای معده درد شدید,دعا جهت معده درد,دعا براي معده درد,دعاي رفع درد معده,دعای رفع شکم درد,

دعای مجرب برای درمان درد معده سریع الاثر

برای رفع درد معده ، آیه شریفه هشتم از سورهٔ مبارکه آل‌عمران را سه مرتبه بر خرما بخواند و به فردی که درد معده دارد بخوراند . اگر این عمل را سه روز پی در پی تکرار کند در معده اش کاملا از بین خواهد رفت. این آیه شریفه را بخواند :

(رَبَّنا لا تُزِغْ قُلُوبَنا بَعْدَ اِذْ هَدَیْتَنا وَ هَبْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَهً اِنَّکَ اَنْتَ الْوَهّابُ) .

************************

یکی از دعاهایی که برای درد شکم و معده و قلب گفته شده است آیات ۸۷ و ۸۸ سوره انبیا می‌باشد که در ادامه مشاهده می‌نمایید.و پس از آن ۷ بار سوره حمد را قرائت نمایید.منبع این دعا کتاب مجربات امامیه می‌باشد.ترجمه این آیات چنین است: “به نام خداوند بخشنده مهربان، و ذوالنون را (یاد کن) آنگاه که خشمگینرفت و پنداشت که ما هرگز بر او قدرتی نداریم، تا در تاریکیها ندا در داد که معبودی جز تو نیست، منزهی تو، راستی که من از ستمکاران بودم.

اینم ببین:  دعای دفع معده درد - دعای رفع درد گوش

دعا های شفای درد معده مجرب

یکی از دعاهایی که برای درد شکم و معده و قلب گفته شده است آیات 87 و 88 سوره انبیا می باشد که در ادامه مشاهده می نمایید. و پس از آن 7 بار سوره حمد را قرائت نمایید. منبع این دعا کتاب مجربات امامیه می باشد.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *