آخرین خبرها

دعای حفظ فرزند از بلا سریع التاثیر و مجرب

دعای حفظ فرزند از بلا سریع التاثیر و مجرب

در یکی دیگر از عناوین و مطالب سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان دعای حفظ فرزند از بلا سریع التاثیر و مجرب را شرح می دهیم که باعث می شود اگر می خواهید از بلا، سختی ها و مشکلات فرزند شما در امان بماند. متن کامل این دعا را در ادامه بیاموزید.

0230238620387206382073 دعای حفظ فرزند از بلا سریع التاثیر و مجرب
دعای حفظ فرزند از بلا سریع التاثیر و مجرب

دعای حفظ فرزند از بلا سریع التاثیر و مجرب,دعای دفع بلا از خانواده,دعا رفع بلا از خانواده,دعا برای دفع بلا از خانواده,دعای رفع بلا از خانواده,دعای دفع بلا از خانه,دعا برای دفع بلا از خانه,دعای رفع بلا از خانه,دعای دفع بلا در خانه,دعای دفع بلا از مال,دعای دفع بلا از خواب بد,دعای رفع بلا خواب بد,دعای رفع بلا و خواب بد,دعا برای دفع بلا خواب بد,دعای رفع بلا از خواب بد,دعای دفع بلا از فرزند,دعای رفع بلا از فرزند,دعا برای دفع بلا از فرزند,دعا برای رفع بلا از فرزند,دعای دفع بلا از پدر و مادر,دعای دفع بلا از کودک,دعای دفع بلا از نوزاد,دعای دفع بلا از مسافر,دعا برای دفع بلا از مسافر,دعای دفع بلا در مسافرت,

دعای حفظ فرزند از بلا سریع التاثیر و مجرب

برای حفظ کودک از جمیع بلایا ، با نیت خالص قلبی ، دو آیه ذیل از سوره مبارکه هود را بنویسد و به لباس کودک نصب کند یا به گردن کودک بیاویزد. از همه آفات مصون و محفوظ میگردد.

إنِّی تَوَکَّلْتُ عَلَى اللّهِ رَبِّی وَرَبِّکُم مَّا مِن دَآبَّهٍ إِلاَّ هُوَ آخِذٌ بِنَاصِیَتِهَا إِنَّ رَبِّی عَلَى صِرَاطٍ مُّسْتَقِیمٍ ﴿۵۶﴾ فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقَدْ أَبْلَغْتُکُم مَّا أُرْسِلْتُ بِهِ إِلَیْکُمْ وَیَسْتَخْلِفُ رَبِّی قَوْمًا غَیْرَکُمْ وَلاَ تَضُرُّونَهُ شَیْئًا إِنَّ رَبِّی عَلَىَ کُلِّ شَیْءٍ حَفِیظٌ ﴿۵۷﴾

اینم ببین:  دعای قضای حاجت و بخشش گناهان و کسب موفقیت

دعای رهایی از خطرات

صبح روز جمعه هزار مرتبه ذکر «اَسْتَغفرالله» ویکصد مرتبه ذکر (الحَمْدُللهِ رَبِّ العٰالَمین) را بخواند و سپس چهارده مرتبه صلوات بفرستد. در پایان دستهایش را برای دعا بلند کند (کف دستهایش به سمت آسمان باشد) و از خداوند تبارک و تعالی طلب حاجت کند . در استجابت دعا مجرب و فوری است.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *