آخرین خبرها

دعای مجرب برای پسر دار شدن – دعای پسر شدن بچه

دعای مجرب برای پسر دار شدن – دعای پسر شدن بچه

امروز و در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده اسلامی شرح دهیم که سبب می شود اگر می خواهید صاحب فرزند پسر شوید این اتفاق رخ دهد و در صورتی که دعای مجرب برای پسر دار شدن – دعای پسر شدن بچه را بخوانید ان شاء الله نتیجه می گیرید.

0236302638602027 دعای مجرب برای پسر دار شدن - دعای پسر شدن بچه
دعای مجرب برای پسر دار شدن – دعای پسر شدن بچه

دعای مجرب برای پسر دار شدن – دعای پسر شدن بچه,دعا براي پسردار شدن جنين,دعای پسر دار شدن در حلیه المتقین,دعای پسر دار شدن در ماه چهارم,دعای پسردارشدن در بارداری,دعا برای پسردارشدن در بارداری

دعای مجرب برای پسر دار شدن – دعای پسر شدن بچه

دستورالعمل ذیل برای پسر دار شدن ، از دستورالعملهای مجرب و فوری و قوی است. اگر حمد و معوذتین (در مجموع سه سوره مبارکه قل هو الله احد ، قل اعوذ برب الناس و قل اعوذ برب الفلق ) را با تربت مقدسه بنویسند و در آب ساده حل کنند و زن و مرد از آن آب بنوشند ، و سپس با هم مباشرت نمایند ، صاحب فرزند پسر خواهند شد. مجرب است.

توجه شود :

عمل فوق را با اعتقاد قلبی انجام دهد.

بهتر است قبل از انجام دستورالعمل دو رکعت نماز حاجت بخواند .

بهترین زمان انجام این دستورالعمل ، شب جمعه پس از نماز عشاء میباشد.

میتواند مقداری گلاب هم به آب اضافه کند.

دعای صاحب فرزند شدن

امام علی (ع) برای پسردار شدن فرموده‌اند:
«وقتی می‌خواهی بچه‌دار شوی، وضو بگیر و دو رکعت نماز بخوان و بعد از آن به سجده برو ۷۱ بار استغفار کن و بعد با همسرت آمیزش کن و بگو: «اللهم ارزقنی ولدا لاسمیه باسم نبیک محمد (ص)» (یعنی: خدایا اگر فرزندی به من بدهی او را به نام پیامبرت محمد (ص) خواهم نامید.) و در این مسئله هیچ شکی نداشته باش.»

اینم ببین:  دعای سریع برای باطل کردن طلسم - باطل السحر قوی

********************

امام باقر (ع) فرمود: «سه روز پس از نماز عشا و نماز صبح ۷۰ بار می‌گویی: «سُبْحَانَ اللَّه» و ۷۰ بار می‌گویی: «اَسْتَغْفِرُ اللَّه» و پس از آن ذکر خود را با این آیه از قرآن تمام می‌کنی:
«اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ اِنَّهُ کانَ غَفَّاراً یُرْسِلِ السَّماءَ عَلَیْکُمْ مِدْراراً وَ یُمْدِدْکُمْ بِاَمْوالٍ وَ بَنِینَ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ جَنَّاتٍ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ اَنْهاراً»
و در شب سوم این اعمال، با همسر خود آمیزش کن. به خواست خدا پسری با اعتدال به تو داده خواهد شد.»

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *