آخرین خبرها

ادعیه قوی برای مهر و محبت و زیاد شدن علاقه پرخیر

ادعیه قوی برای مهر و محبت و زیاد شدن علاقه پرخیر

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا به شما عزیزان رهگشای اسلامی و قوی می آموزیم که سبب زیاد شدن مهر و علاقه و جلب محبت می شود. مانند همیشه در ادامه این پست ادعیه قوی برای مهر و محبت و زیاد شدن علاقه پرخیر را بخوانید تا ان شاء الله حاجت می گیرید.

02368762037 ادعیه قوی برای مهر و محبت و زیاد شدن علاقه پرخیر
ادعیه قوی برای مهر و محبت و زیاد شدن علاقه پرخیر

ادعیه قوی برای مهر و محبت و زیاد شدن علاقه پرخیر,دعای مهر و محبت,دعای مهر و محبت بین زن و شوهر,دعای مهر و محبت از راه دور,دعای مهر و محبت بین دو نفر,دعای مهر و محبت شدید,دعاي مهر و محبت,دعاي مهر و محبت قوي,دعای مهر و محبت با میخ,دعای مهر و محبت قوی از راه دور,دعای مهر و محبت شدید از راه دور,دعاي مهر و محبت از راه دور,دعا مهر و محبت از راه دور,دعای مهر و محبت فوری از راه دور,دعای افزایش مهر و محبت از راه دور,دعای مهر و محبت سریع از راه دور,دعای جلب مهر و محبت از راه دور,دعای مهر و محبت بین دو نفر از راه دور,دعاي مهر و محبت بين دو نفر,دعا مهر و محبت بین دو نفر,دعای افزایش مهر و محبت بین دو نفر,

ادعیه قوی برای مهر و محبت و زیاد شدن علاقه پرخیر

هر کس بخواهد کسی را به دوستی خود مایل سازد، چندان که یکساعت بدون او شکیبایی و تحمل نتواند کرد این ایه را بخواند، به طعامی بدمد، و به او بخوراند.

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»

اینم ببین:  دعای عظیم و قوی برای جلب عشق سریع و عمیق شدن رابطه

«به نام خداوند بخشنده مهربان، توصیه من این است که نسبت به من برتری جویی نکنید و به سوی من در آیید در حالی که تسلیم حق هستید.» (سوره نمل، آیه ۳۰ و ۳۱)

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

«اگر دل او را به وسیله ایمان و امید محکم نکرده بودیم، تا در زمره اهل ایمان در آید.» (سوره قصص، ایه ۱۰)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *