آخرین خبرها

دعا برای رفع بدخلقی های شوهر سریع التاثیر

در یکی دیگر از پست ها و گره گشا های اسلامی و تجربه شده به شما عزیزان دعا برای رفع بدخلقی های شوهر سریع التاثیر را می آموزیم که سبب می شود اگر همسرتان با شما مشکل داشته و حس می کنید این مشکل به هیچ عنوان حل نمی شود نتایج لازم را کسب کنید. پس متن کامل این دعا را همین حالا بخوانید که سرانجام خیر و خوشی می دهد.

23627063726038 دعا برای رفع بدخلقی های شوهر سریع التاثیر

,دعای برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر,دعا برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر,دعا جهت عزیز شدن نزد خانواده شوهر,دعا برای عزیز شدن نزد مادر شوهر,دعا جهت عزیز شدن نزد مادر شوهر,دعا برای عزیز شدن نزد خانواده همسر

دعا برای رفع بدخلقی های شوهر سریع التاثیر

در برخی دیگر از منابع اسلامی، سوره انفال نیز برای افزایش محبت سفارش شده‌است. مطابق با دستورالعملی، روزی سه بار سوره انفال را بخوانید و پس از هر بار قرائت سوره انفال، دعای زیر را زمزمه کنید:
یا رب البیت الحرام یا رب الشهر الحرام یا رب البلد الحرام یا رب الرکن والمقام یا رب المشعر الحرام یا رب المسجد الحرام یا رب الحل و الحرام یا رب النور و الظلام یا رب التحیه والسلام یا رب القدره فی الانام.

اگر کسی را بدخوی باشد هر روز 95 بار بخواند حق تعالی آن بدخویی برطرف گرداند

و اگر دوستی خواهند هر روز 63 بار بخواند آنکس مطیع شود اگر پیش پادشاهان خواند هر روز 111 بار بخواند تا 161 روز مسخر می شود

و اگر هر روز 25 بار بخواند خلق او را دوست دارند و اگر در کشت زراعت خواند بار بسیار آورد

اینم ببین:  ختم سریع الاجابه از کتاب مجربات فاطمی برای بخت گشایی و ازدواج

یا حَلیمُ تَحَمَّلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ

************

از مرحوم شيخ بهايي نقل است: هر كس اين اذكار را بخواند دعاي او مستجاب مي شود. اگر كسي اين اسماء را بخواند، هر قدر نزد مردم بي ارزش و بي قدر باشد، محترم و مكرم مي‌گردد و خداي تعالي چندان نعمت ظاهري و باطني به او عنايت فرمايد كه از حساب آن عاجر مي ماند:

يا حميدِي الفِعالِ ذَالمَنِّ عَلي جَميعِ خَلْقِهِ بِلُطْفِهِ

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *