آخرین خبرها

دعا های پرخیر و اسلامی برای جلب علاقه میان دو شخص

دعا های پرخیر و اسلامی برای جلب علاقه میان دو شخص

در صورتی که می خواهید محبت و علاقه میان دو شخص را بیشتر کرده، زندگی را بهبود بخشیده و تلخی ها را نیز از زندگی مشترک حذف کنید حتما در ادامه این پست از سری مطالب سایت دعا شفا دعا های پرخیر و اسلامی برای جلب علاقه میان دو شخص را بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید و زندگی تان به سمت و سوی خوبی هدایت می شود.

0286087 دعا های پرخیر و اسلامی برای جلب علاقه میان دو شخص
دعا های پرخیر و اسلامی برای جلب علاقه میان دو شخص

دعا های پرخیر و اسلامی برای جلب علاقه میان دو شخص,دعای عشق و محبت قوی,دعای عشق و محبت قوی از راه دور,دعا عشق و محبت قوي,دعای عشق و محبت شدید,قویترین دعای عشق و محبت,دعای عشق و محبت قوی بین زن و شوهر,دعای عشق محبت شدید,دعای بسیار قوی برای عشق و محبت,دعای محبت و عشق بسیار قوی,دعای قوی برای محبت و عشق,دعای عشق و محبت,دعای عشق و محبت از راه دور,دعاي عشق و محبت,دعای عشق و محبت فوری,دعای عشق و محبت بین دو نفر,دعا عشق و محبت,دعاهای عشق و محبت,دعای محبت و جلب عشق فوری از راه دور,

دعا های پرخیر و اسلامی برای جلب علاقه میان دو شخص

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله .

*******************************************

دعایی که در ادامه ذکر میشود برای جلب نظر و محبت و نیز افزایش مهر و محبت و از بین رفتن سردی میان زن و شوهر و ایجاد آشتی و گرمی و روابط حسنه میان زن و شوهر موثر است. لازم به ذکر است که این دعا فقط در امر حلال فایده دارد.

اینم ببین:  دعای جلب محبت و ایجاد عشق میان زن و شوهر

*******************************************

در زمان مناسب ذکر شده انجام شود.
به قرائت صحیح آیات مبارکه توجه داشته باشد.

استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *