آخرین خبرها

نحوه نوشتن دعا برای ثروت و زیاد شدن روزی و مال

در صورتی که می خواهید با خواندن دعا و ذکر، ثروت، مال و روزی تان را چند برابر کنید. اگر درگیر بدهی هستید، حتما در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا نحوه نوشتن دعا برای ثروت و زیاد شدن روزی و مال را بخوانید. باعث می شود که گره از مسیرتان باز شده و اگر درگیر سختی ها و پیچ و خم زندگی هستید، نجات پیدا کنید.

,دعا های ثروتمند شدن,دعا های پولدار شدن,دعا های قرانی برای پولدار شدن,بهترین دعاهای ثروتمند شدن,دعای پول و ثروت,دعای افزایش پول و ثروت,دعای برای پول و ثروت,دعای برکت پول و مال,دعا برای برکت پول و مال,دعای جذب پول و ثروت,دعای وصول پول,دعا برای وصول پول,دعای بیقراری برای وصول پول,دعای پول درآوردن,دعا برای پول درآوردن,دعا واسه پولدار شدن,دعا واسه پولدار شدن تجربه شده فوری

دعا-نوشتن-برای-روزی نحوه نوشتن دعا برای ثروت و زیاد شدن روزی و مال

نحوه نوشتن دعا برای ثروت و زیاد شدن روزی و مال,دعا برای پولدار شدن در یک هفته,دعا برای پولدار شدن,دعا برای پولدار شدن از کتاب علوم غریبه,دعا برای پولدار شدن سریع الاثر,دعا برای پولدار شدن از راه حلال,دعا برای پولدار شدن پدر,دعا برای پولدار شدن زیاد,دعا برای پولدار شدن زود,دعای رزق و پولدار شدن,دعای رزق و پول دار شدن

جهت زياد شدن روزى اين دعا را روزى چهارده مرتبه تا 9 روزبخواند:
اللهم انى اسئلك بحق وليك محمد بن على عليه السلام الا جدت به على من فضلك و تفضلت به على من وسعك و وسعت على رزقك و اعنيتنىعمن سواك و جعلت حاجتى اليك و قضاها عليك انك لما تشاء قدير.

نوشتن دعا برای روزی و زیاد شدن پول

عياشى از عبداللّه بن سنان روايت كرده است : به خدمت حضرت صادق عليه السلام رفتم حضرت فرمودند: مى خواهى تو را دعايى تعليم كنم كه چون بخوانى حق تعالى قرض تو را ادا كند و حال تو نيكو شود؟ گفتم : چه بسيارمحتاجم به چنين دعا. حضرت فرمود: بعد از نماز صبح بگو:

اینم ببین:  دعایی برای بی نیاز شدن و رفع فقر و تسکین دندان درد فوری

توكلت على الحى القيوم الذى لايموت و الحمدللّه الذى لم يتخذ ولدا ولم يكن له شريك فى الملك و لم يكن له ولى من الذل و كبره تكبيرا اللهم انى اعوذ بكمن البوس و الفقر و من غلبه الدين و السقم و اسئلك ان تعيننى على اداء حقك اليك والى الناس (و به روايت شيخ طوسى چنين است و من غلبه الدين فصل على محمد و اله واعنى على اداء حقك اليك و الى الناس .

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *