آخرین خبرها

دعای مهر و محبت اعجاب انگیز + دستور کامل و اصلی

در صورتی که می خواهید با خواندن یک دعا، عشق و علاقه و محبت را به زندگی تان باز گردانید. اگر می خواهید شخصی را عاشق خود کنید. او را نسبت به خودتان خوش بین کنید. اگر در روابط خود مشکل دارید. حتما دعای مهر و محبت اعجاب انگیز + دستور کامل و اصلی را بخوانید و بیاموزید و بنویسید.

,دعای مهر و محبت,دعای مهر و محبت بین زن و شوهر,دعای مهر و محبت بین دو نفر,دعاي مهر و محبت بين دو نفر,دعای افزایش مهر و محبت بین دو نفر,دعای مهر و محبت قوی بین دو نفر,دعا مهر محبت بین دو نفر,دعا برای ایجاد مهر و محبت بین دو نفر,دعا مهر و محبت بین دو نفر,دعای مهر محبت بین دو نفر,دعاي مهر و محبت از راه دور,دعای مهر و محبت از راه دور,دعای مهر و محبت فوری بین زن و شوهر

دعا-های-مهر-و-محبت-و-زیاد-شدن-علاقه دعای مهر و محبت اعجاب انگیز + دستور کامل و اصلی

دعای مهر و محبت اعجاب انگیز + دستور کامل و اصلی,دعاي مهر و محبت فوري,دعای مهر و محبت فوری و سریع,دعای مهر محبت فوری از راه دور,دعا برای مهر و محبت فوری,دعای مهر محبت شدید و فوری,دعای مهر و محبت بسیار قوی و فوری,دعای مهر محبت آسان و فوری از راه دور,دعاي مهر و محبت فوری

دعای محبت اعجاب انگیز + نحوه ادای آن

دعای زیر را 11 مرتبه بخواند به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد

بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َفهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

اینم ببین:  ذکر جهت جلب عشق معشوق – ذکر مجرب و قوی جلب محبت معشوق و محبوب

برای اینکه خیلی سریع به حاجت خود برسید و محبت معشوق را کسب کنید باید دعای محبت فوری از دسته دعای محبت خوراکی-فوری و همیشگی را بخوانید و به سمت او فوت کنید.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. لإیلافِ قُرَیْشٍ. إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ. فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ. الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ. »

دعای محبت سریع الاجابه که در زیر آمده است را هنگام طبخ غذا بخوانید و به خورد فرد ورد نظر دهید تا با دیوانه کردن محبوب خیلی سریع مهر و محبت وی را جلب کنید.

« اللهم يا حنان يا منان صلي على محمد وآل محمد وتحنن علي ومن علي بإمرأه مؤمنة (رجل مؤمن) تحفظني وأحفظها إنك إذا تحننت ومننت على أحد رحمته يا رؤف يا رحيم. »

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *