آخرین خبرها

راهکار های اسلامی رهایی از اضطراب و استرس سریع التاثیر

راهکار های اسلامی رهایی از اضطراب و استرس سریع التاثیر

دعا های عظیم و تجربه شده ای را در این مطلب سایت دعا شفا می خوانیم که اثری باورنکردنی خواهد داشت و اگر فکر می کنید که ممکن است درگیر مشکلات و سختی هایی در زندگی بشوید که سبب شود استرس به شراغ شما بیاید، پس یکی از راهگشا ترین ها راهکار های اسلامی رهایی از اضطراب و استرس سریع التاثیر می باشد که در ادامه می خوانیم.

27386037923967 راهکار های اسلامی رهایی از اضطراب و استرس سریع التاثیر
راهکار های اسلامی رهایی از اضطراب و استرس سریع التاثیر

راهکار های اسلامی رهایی از اضطراب و استرس سریع التاثیر,دعاهای استرس,دعای رفع استرس,دعای کاهش استرس,دعای رفع استرس و ترس,دعای رفع استرس و افسردگی,دعای اضطراب و ترس,دعای اضطراب و استرس,دعا اضطراب,دعای کاهش اضطراب,دعای برای اضطراب,دعای مخصوص اضطراب,دعای ترس اضطراب,دعای ترس نوزاد,دعای ترس از پیشامد بد,دعای ترس از رعد و برق,دعای ترس از زلزله,دعای ترس از تنهایی,

راهکار های اسلامی رهایی از اضطراب و استرس سریع التاثیر

از امام صادق (ع) نیز روایت شده که شخصى خدمت حضرت صادق (ع) شكايت از وحشت كرد حضرت فرمود آيا خبر ندهم شما را به چيزى كه اگر بگوئيد آن را وحشت نخواهيد كرد در شب و نه در روز .

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ تَوَكَّلْتُ عَلَى اللَّهِ اِنَّهُ مَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللَّهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْئٍ قَدْراً اَللّهُمَّ اجْعَلْنى فى كَنَفِكَ وَ فى جِوارِكَ وَاجْعَلْنى فى اَمانِكَ وَ فى مَنْعِكَ.

 

و دعایی دیگر:

 

وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرآنَ جَعَلْنَا بَیْنَکَ وَبَیْنَ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِالآخِرَةِ حِجَابًا مَّسْتُورًا ﴿45﴾  وَجَعَلْنَا عَلَى قُلُوبِهِمْ أَکِنَّةً أَن یَفْقَهُوهُ وَفِی آذَانِهِمْ وَقْرًا وَإِذَا ذَکَرْتَ رَبَّکَ فِی الْقُرْآنِ وَحْدَهُ وَلَّوْاْ عَلَى أَدْبَارِهِمْ نُفُورًا ﴿46﴾ .
همچنین در دیگر سوره قرآن آمده است؛ هر کس در هر شب و روز ، سوره جمعه را قرائت نماید از انچه می ترسد ایمنی می یابد و هر چیز خوفناک و ترسناکی از او دور می شود

اینم ببین:  دعای عشق و علاقه - دعای جلب مرد سریع التاثیر

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *