آخرین خبرها

دعای بی تاب شدن شوهر,دعای بیقراری شدید شوهر از راه دور

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com دعای بی تاب شدن شوهر,دعای بیقراری شدید شوهر از راه دور را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و مجرب برای بی تاب شدن و بیقراری شوهر از راه دور . اگر می خواهید شوهرتان از نبود شما بی تاب و بیقرار شود می توانید از دعای زیر استفاده کنید تنها در امر خیر و حلال …

دعای-بی-تاب-شدن-شوهردعای-بیقراری-شدید-شوهر-از-راه-دور دعای بی تاب شدن شوهر,دعای بیقراری شدید شوهر از راه دور

دعای بی تاب شدن شوهر,دعای بیقراری شدید شوهر از راه دور

دعای بی تاب شدن شوهر,دعای بیقراری شدید شوهر از راه دور

دعای قوی و مجرب دلتنگ شدن فرد از راه دور :

اگر فرد مورد نظر از شما دور است و می خواهید او را هر چه بیشتر دلتنگ و شیفته خود کنید می توانید از دعای زیر استفاده کنید تا با جلب محبت محبوب او را برای خود بیقرار سازید.

آیه الکرسی را هنگام طلوع صبح ۷ مرتبه بخوانید و این کار را به مدت ۷ روز ادامه دهید.

دعای قوی و مجرب دلتنگ کردن معشوق فوری :

اگر معشوق از شما فاصله گرفته و می خواهید هر چه سریع تر او را به سمت خود برگردانید می توانید از دعای زیر برای برگشتن شخصی که رفته استفاده کنید که در زیر آمده است

« اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم »

دعای دلتنگی و بیقراری شدید شوهر :

اگر بین شما و شوهرتان دلخوری پیش آمده و همین امر باعث فاصله گرفتن وی از شما شده است می توانید دعای زیر را ۱۰۰ مرتبه تکرار کنید تا با رفع کدورت حاصله محبوب به شدت دلتنگ شما شود.

اینم ببین:  نمازی پرفضیلت و معجزه گر برای روا شدن حاجات و فتح و پیروزی در کارها

« لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین »

دعای بیقراری و دلتنگی شوهر از راه دور

دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخوانید و به سمت باد فوت کنید با این نیت که با بیقراری شوهر بتوانید او را دلتنگ خود کنید.

« اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من وسعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

دعای عشق دیوانه وار و دلتنگی از راه دور :

برای اینکه بتوانید محبوب خود را دیوانه وار عاشق خود کنید از دعایی که در زیر آمده است استفاده کنید و آن را بعد از هر نماز ۷ مرتبه با نیت عشق دیوانه وار و دلتنگ کردن معشوق از راه دور بخوانید.

« یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه »

دعای و تضمینی برای بیقراری شوهر :

دعایی که در زیر آمده است را اگر هنگام غروب آفتاب بخوانید باعث دلتنگ شدن محبوب مورد نظر می شود و معجزه بازگشت معشوق محسوب می گردد.

« إِنَّ أَصْحابَ الْجَنَّهِ الْیَوْمَ فی‏ شُغُلٍ فاکِهُون هُمْ وَ أَزْواجُهُمْ فی‏ ظِلالٍ عَلَى الْأَرائِکِ مُتَّکِؤُنَ لَهُمْ فیها فاکِهَهٌ وَ لَهُمْ ما یَدَّعُونَ »

دعا برای شیرین شدن پیش محبوب :

اگر بخواهید خود را نزد محبوب شیرین کنید بهتر است در روز جمعه ۱۰۰۰ مرتبه ذکر زیر را به یک میوه بهشتی خوانده و آن را به خورد وی دهید تا با عزیز شدن نزد معشوق برای همیشه در دلش جای بگیرید.

الودود

دعای منت کشی شوهر

این دعا به محض خواندن باعث می شود تا شوهرتان به سمت شما بیاید و از شما عذر خواهی کند و درخواست آشتی کردن داشته باشد. دعای منت کشی شوهر بسیار مجرب است و در کوتاه ترین زمان باعث آشتی بین شما و شوهرتان می شود. دعای منت کشی شوهر را باید هر روز یک دور تسبیح بخوانید و پس از آن ۱۲۰ مرتبه یا حى یا قیوم یا من لا اله الا انت بگویید:

اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم أَجَعَلْتُمْ سِقَایَهَ الْحَاجِّ وَعِمَارَهَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ کَمَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَجَاهَدَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ ۚ لَا یَسْتَوُونَ عِندَ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ

اینم ببین:  دعای مجرب جهت عزیز شدن نزد محبوب – دعای سریع الاجابه جهت محترم شدن

دعای قوی اشتی زن و شوهر

دعای قوی اشتی زن و شوهر مثل دعای منت کشی شوهر کمک میکند تا قلب شوهر خود را تسخیر کنید و محبت اورا نسبت به خود چندین برابر کنید.. دعای قوی اشتی زن و شوهر حتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود. دعای قوی اشتی زن و شوهررا نوشته در زیر فرش بگذارید:

وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ .

دعای زبان بند صم بکم عمی

یکی از مجرب ترین دعای زبان بند قوی و فوری، دعای زبان بند صم بکم عمی می باشد که بسیار توصیه شده است. اگر فردی این دعا را بخواند باعث ایجاد عشق فوری خواهد شد و با بستن زبان فوری به مراد دلش می رسد. دعای زبان بند صم بکم عمی در زیر آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش)

اگر برای کسی هم که عصبانی است بخوانی وبه سمتش فوت کنی آرام میشه،اگه فقط خط اول هم بخونی تاثیرداره

بسم الله الرحمن الرحیم صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ

دعا برای حرف شنوی شوهر

برای حرف شنوی شوهر ابتدا باید بتوانید قلب همسرتان را تسخیر کنید. دعا برای حرف شنوی شوهر که در زیر آمده است به شما کمک می کند با افزایش محبت شوهرتان بتوانید وی را حرف شنو و رام خود کنید.

اینم ببین:  دعای رفع حاجات و رسیدن به خواسته های عظیم و مهم

« یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله و اَلذینَ امَنوا اَشَدّ حُبّاً لِلّه »

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *