آخرین خبرها

ذکر و دعا برای در امان ماندن از کینه و حسادت پرخیر

ذکر و دعا برای در امان ماندن از کینه و حسادت پرخیر

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا به شما عزیزان رهگشای عظیمی می آموزیم که سبب می شود از سختی ها، تلخی ها، دشمنی ها و بلا هایی که دیگران ممکن است در سر راه شما قرار دهند رها شوید، متن کامل ذکر و دعا برای در امان ماندن از کینه و حسادت پرخیر را مثل همیشه در ادامه بخوانید و در صورتی که سوالی در این باره داشتید می توانید در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

02736863708370687 ذکر و دعا برای در امان ماندن از کینه و حسادت پرخیر
ذکر و دعا برای در امان ماندن از کینه و حسادت پرخیر

ذکر و دعا برای در امان ماندن از کینه و حسادت پرخیر,دعای رفع حسادت,دعاي رفع حسادت,دعا رفع حسادت,دعای رفع حس حسادت,دعای برای رفع حسادت,دعا برای رفع حسادت,دعا جهت رفع حسادت,دعای رفع چشم زخم و حسادت,دعاهای رفع حسادت,دعای دفع حسود,دعا به جهت رفع حسادت,دعايي براي رفع حسادت,دعای دفع حسودان,دعای رفع حسودی,دعای دفع حسد,دعای دفع شر حسودان و بدخواهان,دعای دفع دشمن حسود,دعای دفع شر حسود,دعای برای دفع حسود,دعا برای دفع حسودان,دعا جهت دفع حسودان,دعای دفع حسود و دشمن,دعاي دفع دشمن و حسود,دعا برای رفع حسادت دیگران,دعا برای درمان حسادت,دعا برای رفع حسود,دعا برای رفع کینه و حسادت,دعا برای رفع چشم حسود,دعا برای دفع آدم حسود,دعا برای دفع چشم حسود,دعا براي دفع حسود,

ذکر و دعا برای در امان ماندن از کینه و حسادت پرخیر

شیخ عباس قمی، در کتاب مفتایح الجنان دعایی برای در امان ماندن از حسادت معرفی کرده‌ است:

«اَللّهُمَّ رَبَّ مَطَرٍ حابِسٍ وَ حَجَرٍ یابِسٍ وَ لَیْلٍ دامِسٍ وَ رَطْبٍ وَ یابِسٍ رُدَّ عَیْنَ الْعایِنِ عَلَیْهِ فى کَبِدِهِ وَ نَحْرِهِ وَ مالِهِ فَارْجِعِ الْبَصَرَ هَلْ تَرى مِنْ فُطُورٍ ثُمَّ ارْجِعِ الْبَصَرَ کَرَّتَیْنِ یَنْقَلِبْ اِلَیْکَ الْبَصَرُ خاسِئاً وَ هُوَ حَسیرٌ»

اینم ببین:  دعای دفع شر اجنه و شیطان رجیم سریع الاثر

خدایا اى پروردگار باران زندانى و سنگ خشک و شب تار، و‌تر و خشک، چشم چشم زن را به خودش بازگردان، در جگر و گلو و دارایى اش، پس بازگردان دیده را، آیا مى بینى شکافى؟، سپس دیده را دوباره بازگردان. دیده به سویت باز مى گردد ناتوان و درمانده.

درباره‌ی سید

یک نظر

  1. سلام. این دعای رفع حسادت، برای از بین بردنِ حس حسادت از درونِ خودمونه؟یا برای دور کردنِ حسودها از خودمون وآسیب ندیدن از حسودها هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *