آخرین خبرها

دستور توسل به حضرت معصومه (س) برای حاجات و مهمات

دستور توسل به حضرت معصومه (س) برای حاجات و مهمات

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا، به شما عزیزان رهگشای قوی و اسلامی شرح می دهیم که باعث می شود به بزرگ ترین، مهم ترین و اصلی ترین حاجات، خواسته ها  و نیاز ها برسید و اگر درگیر گرفتاری ها و سد های بزرگ و کوچک هستید، ان شاء الله که موفق تر و بهتر از گذشته از آن ها عبور می کنید.

7380670680678087 دستور توسل به حضرت معصومه (س) برای حاجات و مهمات
دستور توسل به حضرت معصومه (س) برای حاجات و مهمات

دستور توسل به حضرت معصومه (س) برای حاجات و مهمات,توسل حضرت معصومه,توسل ب حضرت معصومه برا ازدواج,توسل ب حضرت معصومه,توسل به حضرت معصومه برا ازدواج,توسل به حضرت معصومه برای شفا,توسل ب حضرت معصومه برای ازدواج,توسل به حضرت معصومه برای ازدواج تجربه شده و عظیم با اثر تضمینی,نماز توسل به حضرت معصومه برای ازدواج,توسل به حضرت معصومه برای بچه دار شدن,توسل به حضرت معصومه سلام الله علیها,توسل به حضرت معصومه برای شفای مریض,توسل به حضرت معصومه در امر ازدواج

دستور توسل به حضرت معصومه (س) برای حاجات و مهمات

این دستور توسل سبب رسیدن به حاجات و گره گشایی از سختی ها و مشکلات می شود.

برای توسل به حضرت معصومه (س) بهترین راه زیارت ایشان، خواندن زیارتنامه مخصوص آن حضرت (مفاتیح الجنان صفحه ۷۲۵ ، زیارتنامه حضرت معصومه (س)) و طلب حاجت از این بانوی بزرگوار است.
در منابع معتبر دینی و روایات، نماز خاصّی برای زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ذکر نشده است. امّا می‌توانید یک عمل صالح انجام دهید (مثلاً دو رکعت نماز بخوانید، نذر صلوات و صدقه انجام دهید) و ثواب آن را به ایشان هدیه کنید.
و امّا در مورد نیّت، آن عمل صالح را به قصد تقرّب به خدای متعال انجام دهید و قصد کنید که ثواب آن را به روح مطهّر حضرت معصومه سلام الله علیها هدیه کنید.

اینم ببین:  دعای حجاب و پنهان ماندن - دعا پنهان ماندن از چشم دشمنان

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *