آخرین خبرها

دعا و ذکر برای زیباتر و شفاف تر شدن صورت بسیار مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به دعا و ذکر برای زیباتر و شفاف تر شدن صورت بسیار مجرب پرداخته ایم. برای زیبا و شفاف شدن صورتتان دعا و اذکار مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد. 

C80B91E9-B8FD-4573-B315-30B86AC99686-300x200 دعا و ذکر برای زیباتر و شفاف تر شدن صورت بسیار مجرب

دعا و ذکر برای زیباتر و شفاف تر شدن صورت بسیار مجرب,ذکر و دعای مجرب زیبا و شفاف شدن صورت,دعای زیبا شدن پوست صورت,دعای شفاف شدن پوست,ذکر برای شفافیت و زیبا شدن چهره,دعای قرآنی برای زیبا و نورانی شدن صورت و چهره

دعا و ذکر برای زیباتر و شفاف تر شدن صورت بسیار مجرب

بعد از هر نماز دست را برای دعا بالا برده ذکر «یا جمیل» را ۷ مرتبه خوانده و بر چهره بمالد به برکت این اسم چهره اش زیبا می گردد

دو هزار و یک ختم مجرب

امام علی (ع) از پیامبر اکرم (ص) نقل کردند:

«برادرم عیسی (ع) به شهری عبور نمود که در آن مرد و زنی‏ فریاد می‏کردند، حضرت به آنها فرمود:شما را چه می‏شود و چرا فریاد می‏کنید؟ آن مرد عرض کرد:ای پیامبر خدا، این همسر من است و هیچ بدی هم ندارد بلکه زنی است صالحه ولی در عین حال دوست دارم از او جدا شوم. حضرت عیسی (ع) فرمود:به هر حال بگو چه نقصی در او است که می‏خواهی از وی جدا شوی؟ آن مرد عرضه داشت:بدون این که پیر شده باشد صورتش شکسته و فرسوده شده. حضرت به آن زن فرمود:ای زن دوست داری طراوت صورتت به تو برگردد؟ آن زن عرضه داشت:آری. حضرت فرمود:هر گاه غذا تناول می‏کنی، زنهار پیش از سیر شدن از آن دست بکش؛ زیرا طعام وقتی در شکم و معده زیاد شد طراوت و نشاط صورت را می‏برد. زن به این دستور عمل نمود، طراوت صورتش دوباره بازگشت». (علل الشرایع، ترجمه ذهنی تهرانی، سید محمد جواد، ‏ج ۲، ص ۵۹۰- ۵۹۱)

اینم ببین:  دعای پر خیر و عظیم برای موفقیت در کسب و کار

۳. امام صادق (ع) فرمودند:حناء بوی بد را از بین می‏برد، چهره را شاداب و با طراوت می‏کند، دهان را خوشبو می‏سازد، فرزندان آدمی را زیبا و خوش سیما می‏کند. (الکافی، ج ۶، ص ۴۸۴)

۵. امام صادق (ع) فرمودند:« گلابی چهره را زیبا کند».(بحارالانوار، ج ۶۳، ص ۱۷۰) همچنین فرمودند که گیاه کاسنی، چهره را زیبا می کند. ( بحارالانوار، ج ۶۳، ص ۲۰۸)

۴. در روایتی از امام موسی کاظم (ع) نقل شده است که شستن سر با گِل سرشور، چهره را زشت می کند. (علل الشرایع، ج ۱، ص ۲۹۲)

این اذکار و اعمال مربوط به زیبایی معنوی است و نمی توان تنها با خواند دعا و ذکر، چهر انسان را تغییر داده و زیباتر کرد.

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *