آخرین خبرها

آیه مجرب برای توسعه رزق و گشایش در کار و کسب خیر و‌ برکت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به آیه مجرب برای توسعه رزق و گشایش در کار و کسب خیر و‌ برکت پرداخته ایم. برای گشایش رزق و روزی و برکت در زندگی و کسب و کار و تجارت و افزایش مال مجرب ترین آیه عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

C6616718-4259-4DD3-B6E9-9A65878E5594-300x200 آیه مجرب برای توسعه رزق و گشایش در کار و کسب خیر و‌ برکت

آیه‌مجرب برای توسعه رزق و گشایش در کار و کسب خیر و‌ برکت,اذکار مجرب جهت وسعت رزق و روزی و گشایش کسب و کار و خیر و برکت,مجرب ترین ذکر افزایش رزق و روزی,بهترین دعای قرآنی گشایش کار,ذکر قرآنی مجرب برای خیر و برکت در کسب و کار

آیه مجرب برای توسعه رزق و گشایش در کار و کسب خیر و‌ برکت

اگر بنا باشد تا آیه ای از قرآن کریم را بعنوان مجرب ترین آیه جهت وسعت رزق و روزی و گشایش کسب و کار و خیر و برکت بدانیم، بدون شک آن آیه؛ آیات ۲و۳ سوره طلاق است که به و من یتق الله مشهور می باشد. در خصوص خواص این آیات، بزرگان فرموده اند که تأثیرآن در گشایش روزی و برکت در رزق مجرب و تضمینی است اما باید با اخلاص و مداومت خوانده شود.

پیامبر اکرم(ص) فرمود:

من آیه اى را در قرآن مى شناسم که اگر تمام انسانها دست به دامن آن شوند براى حل مشکلات آنها کافى است و آن آیات سوّم و چهارم سوره طلاق است

«وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً»

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

اینم ببین:  دعای مجرب و قوی برای رفع ناتوانی و رهایی از سختی ها

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *