آخرین خبرها

دعا های درمان ورم و شکستگی های بدن سریع الاثر

دعا های درمان ورم و شکستگی های بدن سریع الاثر

در یکی دیگر از مطالب و ادعیه شفا بخش سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان دعا های درمان ورم و شکستگی های بدن سریع الاثر را شرح دهیم که باعث می شود از درد ها  و بیماری های سخت در امان مانده و هر چه پیش می روید در زندگی سلامتی را بیشتر حس کنید و روحتان نیز از آسیب ها در امان بماند.

0283702360787 دعا های درمان ورم و شکستگی های بدن سریع الاثر
دعا های درمان ورم و شکستگی های بدن سریع الاثر

دعا های درمان ورم و شکستگی های بدن سریع الاثر,دعا جهت رفع درد شکم,دعا برای رفع درد شکم نوزاد,دعای رفع شکم درد نوزاد,دعا برای درمان درد سیاتیک,دعا برای رفع درد سیاتیک,دعا جهت رفع درد سیاتیک,دعا درمان درد سیاتیک,دعای رفع درد سیاتیک

دعا های درمان ورم و شکستگی های بدن سریع الاثر

اگر کسی زیاد دمل و جراحات داشته باشد، سوره ی مبارکه ی مؤمن را نوشته و با خود نگهدارد، و نیز آورده که صاحب دمل ها سوره ی مبارکه ی حدید را بنویسد و با خود نگهدارد؛ شفا یابد انشاء الله تعالی. و نیز آورده شده که اگر سوره ی مبارکه ی مرسلات را بنویسد و با خود نگهدارد؛ از ابتلا به دمل ها ایمن می گردد(144).

جهت کلیه ورم های بدن

از مولایمان حضرت امام جعفر بن محمد الصادق (علیه السلام) روایت نموده که فرمودند: این آیه برای هر ورمی که در بدن باشد و شخص بترسد که به او آسیبی برساند نافع است؛ پس هرگاه خواستی آن را بخوانی، باید طاهر باشی و با همان وضویی که برای نماز واجب گرفته ای، یک بار قبل از نماز واجب و یک بار بعد از نماز، آن ورم را به وسیله ی این آیه تعویذ کن (بر آن ورم آیه را بخوان) آیه این است:
از لو انزلنا هذا القرآن تا آخر سوره ی حشر، پس اگر این را انجام دادی ورم تسکین می یابد انشاء الله تعالی(1455).

اینم ببین:  دعای تضمینی به دست آوردن دل معشوق – دعای فوری بخت گشایی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *