آخرین خبرها

دعای رفع اندوه و غم – دعای دفع شر جن

دعای رفع اندوه و غم – دعای دفع شر جن

دو دعای تجربه شده و اسلامی در ادامه این عنوان از دعا شفا به شما عزیزان شرح می دهیم که باعث می‌شوند اگر خدایی نکرده دچار غم و اندوه هستید و حس می کنید زندگی آن طور که باید و شاید پیش نمی رود خواندنش نتیجه می دهد، همین طور این دعا می تواند باعث رهایی از شر اجنه شود.

20367360278207 دعای رفع اندوه و غم - دعای دفع شر جن
دعای رفع اندوه و غم – دعای دفع شر جن

دعای رفع اندوه و غم – دعای دفع شر جن,دعای دفع ضرر جن و انس,دعا برای دفع جن و انس,دعا جهت دفع جن و انس,دعای دفع جن از انسان,دعای امام سجاد در دفع ضرر جن و انس,دعا برای دفع جن و همزاد,دعای دفع جن همزاد

دعای رفع اندوه و غم – دعای دفع شر جن

اللهم انی اسالک بکلماتک و معاقد عرشک و سکان سماواتک و ارضک و انبیائک و رسلک، ان تستجیب لی فقد رهقنی من امری عسرا، فاسالک ان تصلی علی محمد و آل محمد و ان تجعل لی من عسری یسرا. (72)

دعای امام حسین علیه السلام برای کفایت از خطر جن و انس

از حضرت امام حسین علیه السلام روایت شده که فرموده اند: این کلمات را هرگاه بگویم از جن و انس واهمه ای ندارم:
بسم الله و بالله و الی الله، و فی سبیل الله و علی ملة رسول الله، اللهم اکفنی بقوتک و حولک و قدرتک، من شر کل مغتال و کید الفجار، فانی احب الابرار و اوالی الاخیار، و صلی الله علی محمد النبی و اله و سلم. (73)

اینم ببین:  دعای سریع الاثر برای رفع سختی ها و گرفتاری ها مجرب

**********************

ذکر شریف یَا حَیُّ یَا قَیُّومُ یَا مَن لاَ إِلَهَ إِلاَّ أنت؛ موجب صفای باطن و حیات دل است و در بسیار گفتن و مداومت آن فوائد بسیار. چه فایده از این بیش تر که آدمی به یاد دوست باشد.

دوست بگو دوست بگو دوست دوست
تا نگری هر چه بود اوست اوست

وَ قَد جَرَّبَ القَومَ أنَّ الإِکثَارَ مِن ذِکرِ یَا حَیُّ یَا قَیُّومُ یَا مَن لاَ إِلَهَ إلاَّ أنت یُوجِبُ حَیَاهَ العَقل.

ذکر شریف: «لاَ إِلَهَ إِلاَّ أنتَ سُبحَانَکَ إِنِّی کُنتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» معروف به ذکر یونسی است که حضرت ذوالنّون یونس علیه السّلام به این ذکر از غم نجات یافت و هر مؤمنی به ذکر آن از غم نجات می یابد. و آن جزء آیه ای از سوره ی مبارکه ی انبیاء قرآن کریم است.

«وَ ذَا النُّونِ إِذ ذَهَبَ مُغَاضِباً»- تا آخِر- که آیه ی ۸۷ سوره ی یاد شده است. و در گفتار خدای متعال که «فَاستَجَبنَا لَهُ وَ نَجَّینَاهُ مِنَ الغَمِّ وَ کَذَلِکَ نَنجِی المُؤمِنِینَ» در ضمن ندای حضرت یونس علیه السّلام خیلی دقّت و تأمّل و تدبّر باید شود.

امام صادق علیه السّلام فرمود: در شگفتم از کسی که اندوهی به او دست دهد و غمی به او روی آورد و به این کریمه (ذکر شریف یونسی) پناه نبرد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *