آخرین خبرها

دعا برای وابسته كردن مرد به زن از راه دور صددرصد تضمینی و مجرب

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com دعا برای وابسته كردن مرد به زن از راه دور صددرصد تضمینی و مجرب را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و مجرب برای بیقراری و جلب مهر و محبت مرد یا زن و وابستگی شدید مرد به زن و بالعکس البته در امر خیر و حلال مور استفاده قرار گیرد …

دعا-برای-وابسته-كردن-مرد-به-زن-از-راه-دور-صددرصد-تضمینی-و-مجرب دعا برای وابسته كردن مرد به زن از راه دور صددرصد تضمینی و مجرب

دعای وابستگی مرد به زن,دعای وابسته کردن زن به مرد,دعای قوی و مجرب وابسته کردن زن به مرد,دعا برای وابسته کردن مرد و زن قوی و تضمینی

دعا برای وابسته كردن مرد به زن از راه دور صددرصد تضمینی و مجرب

هر کس هفت روزر، روزی 25 مرتبه صبح و 25 مرتبه عصر دعای زیر را بخواند، در جلب محبت دیگران اثر عظیم دارد.

«بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان».

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

برای جلب محبت شدید از راه دور و زبان بند فرد مورد نظرش ، دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و به همراه خود نگه دار:

اللهم رب جبرئیل و میکائیل و اسرافیل و عزرائیل و رب الملائکه المقربین و رب الجن و الانس و الشیاطین اعطف قلب محبه فلان بن فلان (نام فرد مورد نظر و مادرش را بنویسد) علی حب فلان بن فلان (نام خودش و نام مادرش را بنویسد) العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا .

اینم ببین:  دعای رفع قرض و پرداخت بدهی سریع الاثر

چگونه محبت همسرمان را جلب کنیم

اگر می خواهید محبت همسر را به خود جلب کنید روز یکشنبه نوشته ذیل را بر خرما یا شرینی بخواند و به شخص مطلوب بخوراند. محبت میان آنها بسیار زیاد خواهد شد:

فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ * و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

طلسم وابستگی شدید شوهر به زن

برای افزایش محبت و ایجاد وابستگی بین زن و شوهر ، چهل و یک دانه فلفل سیاه سالم تهیه کند و و به نیت افزایش محبت و احضار مطلوب ، بر هر دانه از آنها چهار مرتبه سوره مبارکه قریش را بخواند و سپس در آتش اندازد. فرد مطلوبش بیقرار میشود و دیوانه وار او را دوست خواهد داشت :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾ الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿۴﴾

این دعا بسیار مجرب بوده و شوهر را به شدت به زن وابسته می کند به گونه ای که انگار طلسم شده باشد.

وابسته کردن مرد به زن

برای زیاد شدن محبت همسر و یا فرد مطلوب و وابسته کردن مرد به زن ، دعای ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و آن را در آب یا شربت حل کند و قدری را خودش بنوشد و مقداری را به فرد مطلوب بنوشاند . همچنین صورت خود را هم با آن آب بشوید .

(بسم الله الرحمن الرحیم

رضی الله عنهم و خیرا ولد خیر البریه حواء و هم عند ربهم جنات عدن تجری من تحتها الانهار خالدین فیها ابدا رضی الله عنهم و رضوا عنه و له حسبی ربه)

اینم ببین:  دعا برای رفع نحسی قمر در عقرب مجرب و قوی

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *