آخرین خبرها

دعا برای دفع استرس و نترسیدن در هنگام خواب مجرب

دعا برای دفع استرس و نترسیدن در هنگام خواب مجرب

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و اسلامی شرح دهیم که باعث می شود اگر درگیر استرس وپ یش از خواب هستید از این وضعیت رها شوید. متن کامل دعا برای دفع استرس و نترسیدن در هنگام خواب مجرب را در ادامه بیاموزید.

023632603862037 دعا برای دفع استرس و نترسیدن در هنگام خواب مجرب
دعا برای دفع استرس و نترسیدن در هنگام خواب مجرب

دعا برای دفع استرس و نترسیدن در هنگام خواب مجرب,دعا برای رفع استرس و نگرانی,دعایی برای رفع استرس و نگرانی,دعا جهت رفع استرس و نگرانی,دعای عجیب برای آرامش قلبی و رفع استرس و نگرانی,دعا برای رفع استرس و افسردگی,دعا رفع استرس

دعا برای دفع استرس و نترسیدن در هنگام خواب مجرب

ده مرتبه پیش از خواب بگوید:لا اله الا الله وحده لا شریک له یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی یموت.پس بخواند تسبیح حضرت فاطمه علیهاالسلام را و قبلاً گذشت که برای نترسیدن اطفال دست و دهانشان را بشویند. جهت دفع احتلام، اگر بترسد که در خواب محتلم شود پیش از خواب بگوید:اللهم انی اعوذ بک من الاحتلام و من سؤء الاحلام و من ان یتلاعب بی الشیطان فی الیقظه و المنام.و جهت بیدار شدن، در هر وقت که بخواهد آیه (قل انما) را که در آخر سوره کهف، است بخواند.

دعای دفع استرس قبل از خواب

«دعای فرج» را زمزمه کنید و در نهایت در رختخواب کارهای روزتان را مرور نمایید. هرکدام اشتباه بوده سعی کنید جبران کنید و به فکر آن باشید که دیگر تکرار نشود و یا اگر قابل اصلاح است اصلاح کنید.
خود را به ایزد منان سپرده و گونه خود را بر زمین بگذارید و بگوید «الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا» ؛ خداوندا مرا لحظه ای(چشم بر هم زدنی)  به خودم وامگذار.
حضرت محمد(ص) فرموده‌اند: هر گاه سه مرتبه قل هو الله احد بخوانی مثل آن است که ختم قرآن کردی و هر گاه صلوات بفرستی بر من و بر پیامبران قبل از من،در روز قیامت ما شفیعان تو خواهیم بود ،و هر گاه برای مؤمنین استغفار کنی همه آنان از تو خشنود می‌شوند، و هر گاه بگویی «سبحان الله و الحمدالله و لا اله الا الله و الله اکبر »،مثل آن است که حج و عمره انجام دادی.
اینم ببین:  دعای مجرب طلب حاجت از قرآن کریم سریع التاثیر

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *