آخرین خبرها

دعای کوتاه کردن ناخن با اثر مجرب بر زندگی سریع الاثر

دعای کوتاه کردن ناخن با اثر مجرب بر زندگی سریع الاثر

در یکی دیگر از مطالب و عناوین سایت دعا شفا قصد داریم رهگشای تجربه شده ای به شما عزیزان شرح دهیم که باعث می شود اگر می خواهید ناخن خود را کوتاه کنید تاثیرگذار است. در واقع می تواند باعث شود در هفته و روز هایی که در پیش دارید موفق تر باشید.

027330763706837 دعای کوتاه کردن ناخن با اثر مجرب بر زندگی سریع الاثر
دعای کوتاه کردن ناخن با اثر مجرب بر زندگی سریع الاثر

دعای کوتاه کردن ناخن با اثر مجرب بر زندگی سریع الاثر,دعای ناخن گرفتن,دعای گرفتن ناخن نوزاد,دعای هنگام ناخن گرفتن,دعا هنگام ناخن گرفتن,دعای قبل از گرفتن ناخن,دعای ناخن,دعای ناخن شیر,دعای ناخن گرگ,دعای ناخنک چشم,دعای ناخن درمانی,

دعای کوتاه کردن ناخن با اثر مجرب بر زندگی سریع الاثر

بسم الله و با لله و علی سنته محمد و آل محمد صلی الله علیهم.و مو و ناخن را دفن کن و همچنین دفن کردن دندان و خون سنت است، و بدان که شارب گرفتن سنت موکد است و غم و وسواس را دفع می کند و رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود، که از ما نیست هر که شارب خود را نگیرد و نیز فرموده که مگذارید شارب دراز شود که شیطان در آن جا می گیرد و گرفتن شارب و ناخن در روز جمعه فضیلت بسیار دارد و در روز شنبه و پنج شنبه موجب عافیت، از درد دندان و درد چشم است و در گرفتن ناخن از انگشت کوچک دست راست شروع کن و آن را با انگشت کوچک دست چپ ختم کن یا به عکس عمل کن و چند ترتیب دیگر نیز نقل شده است.

در هنگام پوشیدن لباس بگو:الحمد لله الذی کسانی ما یواری به عورتی و اتجمل به فی الناس.و نیز در وقت پوشیدن جامه بگو: اللهم البسنی التقوی و جنبی الردی و در وقت پوشیدن و کندن لباسها، بسم الله الرحمن الرحیم بگو و در پوشیدن جامه و کفش از طرف راست و در کندن آنها از طرف چپ شروع کن.
و پیراهنی را پیش از زیر جامه (شلوار) بپوش و زیر را رو به قبله و رو به مردم و ایستاده نپوش و جامه را چون کندی، پراکنده مگذار بلکه آن را تا کن تا شیاطین بر خود نپوشانند و با یک تای کفش راه مرو مبادا شیطان بر تو دست یابد و دیوانه ات کند و نیکو نیست عریان شدن زیرا شیطان به شخصی برهنه نگاه می کند و طمع می کند در آنکه او را به معصیت وا دارد.
و بدان که بهترین لباس ها لباسی که از پنبه بافته باشند که آن پوشش رسول خدا و اهل بیت علیه السلام است، و بعد از آن کتان می باشد و بهترین رنگها در لباس، سفید است و بعد از آن زرد و بعد سبز است پس از آن سرخ نیم رنگ و کبود و عدسی است و مکروه است سرخ تیره مگر برای نو داماد و جامه سیاه نیز کراهت شدید دارد مگر در عمامه و عبا و کفش و مذموم است درازی لباس و درازی آستین و وارد شده که آنچه از لباس که از غوزک پا می گذارد در آتش جهنم است.
و بدان که برای مردان و زنان انگشتر بدست راست نمودن، سنت مؤکد است و آن علامتی است برای شیعیان و یکی از آن پنج علامتی است که برای مومن است.
به دست کردن انگشتر طلا برای مردان جایز نیست و انگشتر برنجی و آهنی و فولادی برای مردان و زنان مکروه است و بهترین نگین ها نگین عقیق است، پس از آن فیروزه است و برای یاقوت و حدید صینی و جزع یمانی و دُرِّ نجفی فضیلت بسیار نقل شده است و کسی که انگشتر عقیق در دست دارد چون صبح کند، پیش از آنکه کسی را ببیند نگین آن را به طرف کف دست برگرداند و به آن نگاه کند و سوره قدر را بخواند و سپس بگوید: آمنت بالله وحده لا شریک له و آمنت بسِرِّ آل محمد صلی الله علیه و آله و علانیتهم.در آن روز از شرور آسمانی و زمینی محفوظ بماند و در حرز و حمایت خدا و دوستان خدا باشد تا داخل شب شود.

 

اینم ببین:  ذکر و دعا برای در امان ماندن از کینه و حسادت پرخیر

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *