آخرین خبرها

دعا برای دستیابی به حاجات و رسیدن به خواسته های مالی و سوددهی

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا. قصد داریم به شما عزیزان دعا برای دستیابی به حاجات و رسیدن به خواسته های مالی و سوددهی را بیاموزیم. در واقع در صورتی که مشکل مالی دارید و فکر می کنید که ممکن است در آینده با ضرر و زیان روبرو شوید. این دعا می تواند نتیجه خیر داشته باشد.

,دعای کسب روزی,دعای کسب روزی برای مغازه,دعای کسب روزی مغازه,دعای کسب روزی فراوان,دعای کسب روزی زیاد,دعای کسب روزی در مغازه,دعای کسب روزی حلال,دعای کسب روزی بیشتر,دعای کسب روزی صوتی,بهترین دعای کسب روزی,دعا برای کسب روزی مغازه,دعای کسب رزق و روزی مغازه,دعا برای کسب روزی فراوان

دعای-سود-دهی-در-کسب دعا برای دستیابی به حاجات و رسیدن به خواسته های مالی و سوددهی

دعا برای دستیابی به حاجات و رسیدن به خواسته های مالی و سوددهی,دعا برای کسب روزی زیاد,دعا برای کسب روزی در مغازه,دعا برای کسب روزی حلال,دعا کسب روزی حلال,دعاهای کسب روزی حلال,دعا جهت کسب روزی حلال,دعای امام باقر برای کسب روزی حلال,دعا برای کسب روزی بیشتر,بهترین دعا برای کسب روزی حلال,بهترین دعا برای کسب روزی

آیت الله العظمی شبیری زنجانی فرمودند:
به چند واسطه از مرحوم آقا سید مرتضی کشمیری نقل است که ایشان هم از حضرت بقیه الله نقل کرده اند که برای رفع مشکلات، این دعا خوانده شود: «یَا مَن إذا تَضَاَیَقَتِ الاُمُورُ فَتَحَ لَها باباً لَم تَذهَب إلیه وَهمٌ، یا اَرحَمَ الرّاحمین»

یکی از مراجع حوزه علمیه قم مشکلی داشت. خدمت آقا سید عبدالکریم کشمیری رسید و ایشان این ذکر را به او سفارش کردند:
«یَا اَبَا الغَوثِ اَغِثنی، یَا وَلیَّ الله اَدرِکنی بِلُطفِکَ الخَفِی، لا اِلهَ اِلّا اَنتَ، سُبحانَکَ اِنِّی کُنتُ مِنَ الظّالِمِین» و بعد از مدتی مشکل او حل شد.

اینم ببین:  برای رزق و روزی چه دعایی بخوانیم ؟ این دعا برای جلب رزق و روزی معجزه می کند

دعای حاجات و سوددهی

در روایتی مربوط به امام صادق (ع) نقل شده که ایشان این نماز را برای افزایش روزی و کسب و کار به تجار کوفی سفارش کرده‌ اند.
دو رکعت نماز بجا آورید و در پایان نماز، سه مرتبه این ذکر را زمزمه کنید:
«تَوَجَّهتُ بِحَولِ اللهِ وَ قُوَّتِهِ بِلا حَولٍ مِنّی وَ لا قُوَّهٍ وَ لکِن بِحَولِکَ یا رَبِّ وَ قُوَّتِکَ اَبرَاُ اِلَیکَ مِنَ الحَولِ وَ القُوَّهِ اِلّا ما قَوَّیتَنی اَللّهُمَّ اِنّی اَسئَلُکَ بَرَکَهَ هذا الیَومِ وَ اَسئَلُکَ بَرَکَهَ اَهلِهِ وَ اَسئَلُکَ اَن تَرزُقَنی مِن فَضلِکَ رِزقاً حَلالاً طَیِّبَاً مُبارَکاً تَسُوقُهُ اِلَیَّ فی عافِیَهّ بِحَولِکَ وَ قُوَّتِکَ وَ اَنَا خافِضٌ فی عافِیَهٍ.»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *