آخرین خبرها

ذکر های مجرب برای درمان بیماری های سخت و بدون درمان مجرب

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا. قصد داریم به شما عزیزان و همراهان همیشگی، ذکر های مجرب برای درمان بیماری های سخت و بدون درمان مجرب را بیاموزیم. در واقع اگر می خواهید از سخت ترین امراض در امان بمانید این ذکر بهترین نتیجه را می دهد. متن کامل این ذکر و دعا و تمامی موارد مرتبط را در دسته بندی اذکار شفابخش بخوانید.

,ذکر برای شفای بیماری,ذکر برای شفای بیمار بدحال,ذکر برای شفای بیمار سرطانی,ذکر شفای بیماری سخت,ذکر برای شفای بیماری لاعلاج,ذکر برای شفای بیماری پوستی,ذکر کوتاه برای شفای بیماری,ذکر برای شفای بیماران,ذکر برای شفا بیماران,ذکر مجرب برای شفای بیماران,ذکر شفای مریض صعب العلاج,ذکر برای شفای بیمار صعب العلاج,ذکر شفای مریض ها,ذکر های شفای مریض,ذکر شفای سریع بیمار,ذکر برای شفای سریع بیمار,ذکر شفای مریضی

ذکر-برای-درمان-درد-و-بیماری ذکر های مجرب برای درمان بیماری های سخت و بدون درمان مجرب

ذکر های مجرب برای درمان بیماری های سخت و بدون درمان مجرب,ذکر شفای مریض,ذکر شفای مریض سرطانی,ذکر برای شفای مریضی,ذکر برای شفا مریضی,ذکر برای شفای بیمار اهل سنت,ذکر شفای سریع مریض,ذکر سریع الاجابه برای شفای مریض,ذکر برای شفای سریع مریض,ذکر برای شفای بیماری روحی,ذکر برای شفای بیماری قلبی,ذکر برای شفای بیمار در کما

آیت الله آقای حاج شیخ علی پناه اشتهاردی فرمودند: در یکی از ایام، حضرت امام (ره) در در درس اخلاق فرمودند: این دعا را برای شفای آیت الله حاج سید احمد خوانساری بخوانید: «اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمّد وَ ادفَع عَنّا البَلاء المُبرَم مِنَ السَّماءِ اِنَّکَ عَلَى كُلِّ شَیٍ قَدير.

ذکر برای درمان بیماری

دکتر فرزام می‌گوید: جناب شیخ، بعضی از آیات قرآن و جملات ادعیه به همراه صلوات را به عنوان ذکر و برای حل مشکلات و درمان بیماریها توصیه می‌فرمودند: «رَبّ اِنِّی مَغلُوبُ فَانتَصِر وَ أنتَ أرحَمُ الرّحِمينَ»

اینم ببین:  دعای رفع بلا رهایی از سختی ها و مشکلات زندگی

خود من زمانی گرفتاری خاصی داشتم، ایشان فرمودند که این ذکر را بگویم: «یا رَبِّ اِنّی مَسَّنیَ الضُّرُّ وَ أَنتَ أَرحَمُ الرَّحِمين» و می فرمودند: این ذکرها است و با صلوات بگو.

یا اگر بچه هایمان بیمار می‌شدند، می‌فرمودند: «یا مَن اِسمُهُ دَواءُ و ذِکرُهُ شِفاءُ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *