آخرین خبرها

دعای وسعت رزق و روزی مغازه و فروشگاه مجرب

اگر می خواهید رزق و روزی مغازه و فروشتان را زیاد کنید به شما پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا مرجع ادعیه و اذکار اسلامی دعای وسعت رزق و روز مغازه و فروشگاه مجرب را بخوانید. ان شاء الله که بر مشکلات مرهمی خواهد بود و گره های بزرگ مالی تان یک به یک رفع و حل می شود.

,دعای گشایش کار و افزایش روزی,دعای رزق و روزی روی انگشتر,دعای روزی و کار,دعای روزی کسب و کار,دعای گشایش روزی و کار,دعای رزق و روزی کار,دعا برای گشایش روزی و کار,دعای رزق و روزی کسب و کار,دعای رزق و روزی در کار,دعای رزق روزی برای کسب و کار,دعای افزایش رزق و روزی در کار,دعای وسعت روزی,دعای وسعت روزی حلال,دعای وسعت روزی امام جواد

دعا-های-روزی-و-کسب دعای وسعت رزق و روزی مغازه و فروشگاه مجرب

دعای وسعت رزق و روزی مغازه و فروشگاه مجرب,دعای وسعت رزق و روزی فراوان,دعای وسعت رزق و روزی مغازه,دعای روزی در مغازه,دعای رزق روزی در مغازه,دعاي روزي مغازه,دعا برای روزی در مغازه,دعا روزی مغازه,دعای رزق و روزی در مغازه,دعای روزی برای مغازه,دعای روزی رسان مغازه

دعای وسعت روزی فروشگاه و کسب

جهت وسعت رزق هر روز صبح بعد از نماز دستها را به طرف آسمان بلند کرده به قصد دعا این آیه را هر روز بخواند . رَبَّنَا أَنزلْ عَلَیْنَا مَآئِدَةً مِّنَ السَّمَاء تَکُونُ لَنَا عِیداً لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَةً مِّنکَ وَارْزُقْنَا وَأَنتَ خَیْرُ الرَّازقِینَآیه .

ازدیاد رزق و برکت خانه و مغازه آیه به جهت زیادی رزق به تجربه رسیده است آن که در هر روز آیه مبارکه: و من یتق الله تا آخر آیه ی 3 سوره ی طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود .

اینم ببین:  دعای پولدار شدن - جلب روزی و زیاد شدن اموال مجرب

از امام صادق (ع) روایت است که هر که این دعا را دو ماه متوالی روزی 100 بار بخواند خداوند گنجی از مال یا گنجی از علم به او عطا کند:( استغفرالله الذی لااله الا هوالحی القیوم بدیع السموات و الارض من جمیع ظلمی و اسرافی علی نفسی و اتوب الیه)

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *