آخرین خبرها

دستور اسلامی برای رزق و روزی بی حد و بی پایان مجرب

اگر می خواهید به رزق و روزی بی پایان برسید. مشکلات و گره های مالی پیش و روی خودتان دارید حتما دستور اسلامی برای رزق و روزی بی حد و بی پایان مجرب را بخوانید. ان شاء الله که سختی ها و گرفتاری ها حل شده و بر پیچ و خم زندگی نیز دستور تجربه شده فوری رزق و روزی بی حد و بی پایان مجرب را می خوانید و حاجت می گیرید.

,دعای رزق و روزی بیشتر,دعا برای رزق و روزی بیشتر,دعا برای رزق و روزی بیشتر مغازه,دعای رزق روزی بیشتر,دعای برای بیشتر شدن رزق و روزی,دعای رزق و روزی بیتوته,دعایی برای رزق و روزی بیشتر,دعا برای بیشتر شدن رزق و روزی,دعایی برای رزق و روزی بیشتر مغازه,دعا برا رزق و روزی بیشتر

دعای-رزق-و-روزی-مجرب دستور اسلامی برای رزق و روزی بی حد و بی پایان مجرب

دستور اسلامی برای رزق و روزی بی حد و بی پایان مجرب,دعای درآمدن وام,دعا برای درآمدن وام,دعای درآمدن از تنهایی,دعای درآمد,دعای درآمدن ریش,دعای درامد زیاد,دعای افزایش درآمد,دعا درآمدن قرعه کشی,دعا درآمد,دعای افزایش درآمد مغازه,دعای درآمدن قرعه کشی,دعا برای درامد زیاد,دعا برای درامد زیاد مغازه,دعا برای افزایش درآمد مغازه,

دستور رزق بی حد تجربه شده فوری

یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می‌شود.بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،این دعا نیز خوانده شود:

«اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»و در هر پنجشنبه‌ای که در این میان ـ اول تا چهاردهم ـ قرار دارد این دعا خوانده شود: «یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَةً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی».

اینم ببین:  ذکر به دست آوردن رزق و روزی - سوره به دست آوردن رزق فراوان

سوره یوسف را بنویسد و شب هنگام از خانه خارج گشته و در شکاف دیواری پنهان کند و موقع برگشتن به پشت سر خود نگاه نکند بعد از سه روز او را برای شغلی دعوت کنند و مشغول گردد.

” ولی میبایست چند مورد حتماٌ رعایت شود. اول : در نوشتن آیات طهارت و وضو داشتن رعایت گردد , قلم و کاغذ غصبی و نجس نباشد .دیواری که کاغذ در آن پنهان میشود غصبی و ناپاک نباشد . موقع برگشتن به هیچ وجه نباید به پشت سر نگاه کرد.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *