آخرین خبرها

دعای عظیم درمان امراض و بیماری های سخت پرخیر

دعای عظیم درمان امراض و بیماری های سخت پرخیر

در یکی دیگر از مطالب و سری دعا های تجربه شده شفابخش ه شما عزیزان رهگشایی می آموزیم که اسلامی است و بار ها در کتب دینی مختلف تکرار شده است، در واقع این دعا باعث می شود که از سخت ترین امراض در اسرع وقت رها شوید. متن کامل دعای عظیم درمان امراض و بیماری های سخت پرخیر را در ادامه بخوانید.

038628362063782067 دعای عظیم درمان امراض و بیماری های سخت پرخیر
دعای عظیم درمان امراض و بیماری های سخت پرخیر

دعای عظیم درمان امراض و بیماری های سخت پرخیر,دعای درمان بیماری لاعلاج,دعای درمان بیماری چشم,دعای درمان بیماری پوستی,دعای درمان بیماران,دعای درمان سریع بیماری,دعا برای درمان بیماری پوستی,دعا برای درمان بیماری قلبی,دعا برای درمان بیماری روانی,دعا برای درمان بیماری صرع,دعا برای درمان بیماری های روحی,دعا برای درمان بیماری کودک,دعا برای درمان بیماری برص,دعای تجربه شده درمان بیماری ها,دعای رهایی از امراض,

دعای عظیم درمان امراض و بیماری های سخت پرخیر

هفت نفر در نزد بیمار نشسته در یک مجلس هفت نوبت بخوانند هر کدام یک مرتبه و همه یک دفعه شروع کنند هر یک که به لفظ دو جلاله برسند در آیه شریفه «رسل الله» در ما بین دو الله این دعا را بخوانند چون تمام شود شروع به خواندن کنند تا سوره تمام شود. آن دعا این است:

«بسم الله الرحمن الرحیم اللهم ارحم جلده الرقیق و عظمه الدقیق و یعوذبک من شدة الحریق یا ام ملدم إن کنت آمنت باللّه الأعظم فلا تأکلى اللحم و لاتشربى الدم و لا تصدعى الرأس، و لا تفورى من الفم و تحوَّلى عنه إلى من یزعم أن مع اللّه إلها آخر فإنه یشهدأن لا إله إلا اللّه وحده لاشریک له و أن محمداً عبده و رسوله».

اینم ببین:  دعای تجربه شده و شفابخش برای درمان بیماری ها

و هر گاه خواننده خود بیمار باشد به جاى «جلده و عظمه» «جلدى و عظمى» گوید و همچنین سائر ضمایر و افعال.

«بسم الله الرحمن الرحیم اللهم ارحم جلده الرقیق و عظمه الدقیق من شدة الحریق یا ام ملدم إن کنت آمنت باللّه الأعظم فلا تأکلیه اللحم و لاتشربیه الدم و لا تصدعیه الرأس، و تحولى عنه إلى من اتخذ مع الله إلها آخر».

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *