آخرین خبرها

دعای مجرب شفای درد و درمان مریضی ها سریع الاثر

دعای مجرب شفای درد و درمان مریضی ها سریع الاثر

در این پست گره گشا های تجربه شده و قوی به شما عزیزان می آموزیم که باعث می شود از درد ها، بیماری ها و امراض رها شده و اگر خدایی نکرده درگیر بیماری شده اید دعای مجرب شفای درد و درمان مریضی ها سریع الاثر را بخوانید تا ان شاء الله از این مشکلات رها شوید.

02738026382063820 دعای مجرب شفای درد و درمان مریضی ها سریع الاثر
دعای مجرب شفای درد و درمان مریضی ها سریع الاثر

دعای مجرب شفای درد و درمان مریضی ها سریع الاثر,دعا برای شفای بیمار سخت,دعا برای شفای بیماریهای سخت,دعا برای شفای بیماران سخت,دعا برای شفا بیمار سخت,دعای مجرب برای شفای بیماری سخت,دعای شفای بیمار سخت,دعای شفای بیماری,دعای شفای بیماری پوستی,دعای شفای بیماری صعب العلاج,دعای شفای بیماری قلبی,دعای شفای بیماری برص,دعای شفای بیماری روحی,دعای شفای بیماری کودک,دعای شفای بیماری چشم,دعا برای شفای بیماری پوستی,

دعای مجرب شفای درد و درمان مریضی ها سریع الاثر

در روایتی از امام صادق علیه السلام آمده است: هر كس سوره قدر را بر آب بخواند و از آن اب بنوشد خداوند نوری در چشمان او قرار می دهد.

*********************************

در روایتی از امام صادق علیه السلام نقل شده است: هر كس كه دردی دارد كوزه ای نو بگیرد و در آن آب بریزد و این كار را خود به عهده گیرد سپس سوره قدر را به شیوه ترتیل سی بار بر آن آب بخواند . آنگاه از آن آب بنوشد و با آن وضو بگیرد و به وسیله آن سر و صورت خود را مسح كند و هر مقدار كه از آب كم شد بر آن بیفزاید سه روز بر او نمی گذرد مگر اینكه به اذن خداوند درد او درمان می شود.

اینم ببین:  دعای درمان سریع سوختگی های پوست تجربه شده

*********************************

امام صادق علیه السلام فرمودند: هر كس بعد از نماز عشا 15 بار سوره قدر را قرائت نماید تا شب آینده در امان الهی خواهد بود. و هر كه 7 بار این سوره را پیش از خواب قرائت نماید تا صبح در امان الهی خواهد بود.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *