آخرین خبرها

سوره های قرآنی برای رفع تنگدستی و مشکلات مالی

سوره های قرآنی برای رفع تنگدستی و مشکلات مالی

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان سوره ها و ادعیه قرآنی مجربی شرح دهیم که باعث می شوند از مشکلات مالی رها شده و اگر می خواهید دغدغه های خود را زود تر حل کنید قطعا سوره های قرآنی برای رفع تنگدستی و مشکلات مالی می تواند نتیجه دهد و سختی ها را دفع کند.

023620738026783607 سوره های قرآنی برای رفع تنگدستی و مشکلات مالی
سوره های قرآنی برای رفع تنگدستی و مشکلات مالی

سوره های قرآنی برای رفع تنگدستی و مشکلات مالی,سوره ادای قرض,سوره برای ادای قرض,سوره جهت ادای قرض,سوره قران برای ادای قرض,سوره ای برای ادای قرض,سوره ملک برای ادای قرض,سوره ای جهت ادای قرض,سوره های قرآن برای ادای قرض,سوره های مجرب برای ادای قرض,خواندن سوره برای ادای قرض,کدام سوره برای ادای قرض,کدام سوره برای ادای قرض خوب است,خواندن کدام سوره برای ادای قرض,سوره برای ادا قرض,بهترین سوره قران برای ادای قرض,کدام سوره قران برای ادای قرض,سوره ی قران برای ادای قرض,

سوره های قرآنی برای رفع تنگدستی و مشکلات مالی

برای ادای قرض “سوره قدر” بخوانید
از مرحوم آیت الله کشمیری سوال شد کدام دعا برای ادای قرض خوب است خوانده شود؟ فرمودند این دعا تأثیر دارد: «یا قاضِیَ الدُّیونِ مِن خَزائِنِکَ المَکنونِ الَّتی بینَ الکافِ والنّونِ اِقضِ دِینی و دَینَ کلِّ مَدیونٍ»
رفع فقر و ادای قرض / ملا محسن فیض کاشانی
مرحوم فیض کاشانی (ره) در کتاب «اللئالی المخزونه» فرموده است که: هر کس سوره مبارکه ی «قدر» را سیصد و شصت مرتبه بخواند برای هر حاجت و مطلبی، ان شاء الله برآورده می شود و این تعداد خواندن سوره ی قدر برای توسعه ی رزق و رفع فقر و ادای قرض از مجربات است.
ادای قرض و رفع تنگی معیشت / آیت الله کوهستانی
مرحوم آیت الله کوهستانی برای ادا کردن قرض و تنگی معیشت سوره های مبارکه «قارعه» و «عادیات» را سفارش می فرمودند که زیاد بخوانید.
ادای قرض / شیخ عباس قمی
ایشان نقل می کنند که روایت شده شخصی به خدمت امام محمدتقی نوشت که قرض بسیار دارد؛ حضرت نوشتند که استغفار بسیار کنید و سوره «قدر» را بسیار بخوانید.

اینم ببین:  استغفار مخصوص بخت گشایی دختران و پسران – دعا و دستور برای سرعت در امر ازدواج

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *