آخرین خبرها

دعای مجرب برای درمان سریع بیماری های سخت

دعای مجرب برای درمان سریع بیماری های سخت

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شقا قصد داریم به شما عزیزان رهگشای بیاموزیم که باعث می شود اگر خدایی نکرده دچار بیماری ها و امراض سخت شده اید زود تر از این وضعیت نجات پیدا کنید.

06208637826073 دعای مجرب برای درمان سریع بیماری های سخت
دعای مجرب برای درمان سریع بیماری های سخت

دعای مجرب برای درمان سریع بیماری های سخت,دعا برای شفای مریض روحی,دعای شفای بیمار روحی,دعا شفای بیمار روحی,دعای شفای مریض روحی,دعای شفای چشم بیمار,دعا برای شفای بیماری چشم,دعا برای شفای چشم بیمار

دعای مجرب برای درمان سریع بیماری های سخت

اللهم صل علی محمد و آل محمد فی الاولین. و صل علی محمد و آل محمد فی الاخرین. و صل علی محمد و آل محمد فی الملا الاعلی. و صل علی محمد و آل محمد فی المرسلین. اللهم اعظ محمدا الوسیلة و الشرف و الفضیلة و الدرجة الکبیرة. اللهم انی آمنت بمحمد و لم اره فلا تحرمنی یوم القیامة رویته و ارزقنی صحبته و توفنی علی ملته و اسقنی من حوضه مشربا رویا سائغا هنیئا لا اظما بعده ابدا انک علی کل شی ء قدیر اللهم کماآمنت بمحمد صلی الله علیه و آله و لم اره فعرفنی فی الجنان وجهه اللهم بلغ روح محمد عنی تحیة کثیرة و سلاما.
همانا کسی که سه بار در بامداد و سه بار در شب با این ذکر صلوات بفرستد، گناهانش از بین رفته و خطاهایش محو می گردد ؛ سرورش دوام یافته و دعایش مستجاب می شود ؛ به آرزویش رسیده و رزقش زیاد می گردد؛ در مقابل دشمنش یاری گردیده، اسباب همه خیرها برایش مهیا شده و از دوستان پیامبرش در بهشتهای اعلی قرار داده می شود. (485)

اینم ببین:  دعای شفای بیماری های سخت و رفع ترس مجرب

***************

امام صادق علیه السلام فرمودند: هنگامی که پیامبر صلی الله علیه و آله را یاد کردند، زیاد بر او صلوات بفرستید. زیرا همانا کسی که یک بار بر پیامبر صلی الله علیه و آله صلوات بفرستد، خداوند در هزار صف از فرشتگان هزار بار بر او صلوات می فرستد و آفریده ای از آفریدگان خدا باقی نماند، مگر این که به خاطر صلوات خدا و صلوات فرشتگانش، بر او صلوات می فرستند. و جز نادان مغرور که خدا و رسول از او بیزارند، کسی از این ثواب رو نمی گرداند. (484)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *