آخرین خبرها

دعا برای برآورده شدن صد ها حاجت و خواسته

دعا برای برآورده شدن صد ها حاجت و خواسته

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزانی که می خواهید زود تر به حاجات و خواسته ها برسید شرح دهیم که باعث می شود اگر درگیر گرفتاری هستید و در زندگی تلاش ها بی نتیجه است دعا برای برآورده شدن صد ها حاجت و خواسته می تواند زندگی تان را پر از خیر کند.

02633670283 دعا برای برآورده شدن صد ها حاجت و خواسته
دعا برای برآورده شدن صد ها حاجت و خواسته

دعا برای برآورده شدن صد ها حاجت و خواسته,دعای حاجت,دعای حاجت خیلی مهم,دعای حاجت خیلی فوری,دعای حاجت حضرت اعلی,دعای حاجت روا شدن,دعای حاجت بهایی,دعای حاجت مهم,دعای حاجت فوری,دعای حاجت روایی,دعای حاجت روز جمعه,

دعا برای برآورده شدن صد ها حاجت و خواسته

امام باقر علیه السلام فرمودند: هنگامی که در روز جمعه نماز عصر را خواندی، بگو:
اللهم صل علی محمد و آل محمد الاوصیاء المرضیین بافضل صلواتک و بارک علیهم بافضل برکاتک و السلام علیهم و علی ارواحهم و اجسادهم و رحمة الله و برکاته.
همانا کسی که پس از نماز عصر این صلوات را بفرستد، خداوند صد هزار حسنه برای او نوشته، صد هزار گناه او را پاک کرده، به واسطه آن صد هزار حاجت او را برآورده نموده صد هزار درجه برای او می نویسد. (488)

*****************

امام صادق علیه السلام فرمودند: کسی که در یک روز صد بار بگوید رب صل علی محمد و اهل بیته، خداوندصد حاجت او را بر می آورد که سی تای آن مربوط به دنیا و هفتاد تای آن مربوط به آخرت است. (486)

*****************

از امام صادق علیه السلام پرسیدند چگونه بر محمد و آل او صلوات بفرستیم فرمود شما می گوئید:
صلوات الله و صلوات ملائکته و انبیائه و رسله و جمیع خلقه علی محمد و آل محمد و السلام علیه و علیهم و رحمة الله و برکاته.
گفته شد ثواب کسی که به این طریق بگوید چه می باشد، فرمود: بیرون شدن از گناهان است، به خدا قسم مثل روزی که او را مادر زائیده. (4877)

اینم ببین:  دعای مجرب و عظیم در طلب حاجت و خواسته ها

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *