آخرین خبرها

دعای عظیم رفع مشکلات مالی و رهایی از گرفتاری ها

دعای عظیم رفع مشکلات مالی و رهایی از گرفتاری ها

در صورتی که با مشکلات مالی و اقتصادی روبرو هستید و می خواهید از سختی های زندگی عبور کنید، به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتما دعای عظیم رفع مشکلات مالی و رهایی از گرفتاری ها را از سایت دعا شفا بخوانید که انشالله نتیجه می گیرید و زندگی تان نیز با تغییرات مثبتی روبرو خواهد شد، در واقع این دعا سبب می شود قرض ها و بدهی های خود را آسان تر پرداخت کنید و عاقبت بخیر شوید.

02386380263806273 دعای عظیم رفع مشکلات مالی و رهایی از گرفتاری ها
دعای عظیم رفع مشکلات مالی و رهایی از گرفتاری ها

دعای عظیم رفع مشکلات مالی و رهایی از گرفتاری ها,دعای ادای قرض بعد از نماز صبح,دعای ادای قرض امام جواد,دعای ادای قرض در مفاتیح,دعای ادای قرض و بدهکاری,دعای ادای قرض از آیت الله بهجت,دعای ادای قرض و وام,دعای ادای قرض تجربه شده و عظیم,دعای ادای قرض و رزق و روزی,دعای ادای قرض از امام صادق,دعای ادای قرض صحیفه سجادیه,دعای ادای قرض امام موسی کاظم,دعای ادای قرض حضرت عیسی,دعای ادای قرض گره گشا,دعای ادای قرض اهل سنت,دعای ادای قرض سریع الاثر

دعای عظیم رفع مشکلات مالی و رهایی از گرفتاری ها

در هر روز آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه ۳ سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. ان شاء الله.
وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا. (سوره طلاق آیه 2 و 3)

اینم ببین:  دعای مجرب دفع اثر چشم زخم - دعای خنثی کردن چشم زخم

– در هر روز 77 مرتبه بگوید: یا غَفور یا وَدود

 

– حضرت رسول(ص) فرمود هر كه هر روز صد مرتبه اين ذكر را بگويد (لا اله الاّ الله الملكُ الحقُّ المبين) از فقر و وحشت قبر امان يابد و توانگر شود و درهاى بهشت بر وى گشوده شود.

– همچنین مداومت بردعاي (اللهم اَغْنِنِى بحَلالِکَ عَنْ حَرامِکْ و بِطاعَتِکَ عَنْ مَعْصيَتِکْ و بِفَضْلِکَ عَمَّنْ سِواکَ)

– حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نقل فرمودند:

قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود ان شاء الله.

یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *