آخرین خبرها

دعای تجربه شده برای رفع استرس و رهایی از ترس ها و اندوه

دعای تجربه شده برای رفع استرس و رهایی از ترس ها و اندوه

در این مطلب از سایت دعا شفا، مرجع ادعیه و ذکر های اسلامی تجربه شده و گره گشا به شما عزیزان و همراهان همیشگی، دعای تجربه شده برای رفع استرس و رهایی از ترس ها و اندوه را شرح می دهیم که از منابع اسلامی است و سبب می شود از تلخی ها، گرفتاری ها و مشکلات عبور کنید. گاه ترس هایی بی دلیل در وجود ما شکل می گیرد که باید از آن ها رها شویم.

02336073867028637 دعای تجربه شده برای رفع استرس و رهایی از ترس ها و اندوه
دعای تجربه شده برای رفع استرس و رهایی از ترس ها و اندوه

دعای تجربه شده برای رفع استرس و رهایی از ترس ها و اندوه,دعای رفع استرس,دعای رفع استرس و افسردگی,دعای رفع استرس صوتی,دعای رفع استرس امتحان,دعای رفع استرس و ترس,دعای رفع استرس و آرامش,دعای رفع استرس و پریشانی,دعای رفع استرس بیتوته,دعا برای رفع استرس,

دعای تجربه شده برای رفع استرس و رهایی از ترس ها و اندوه

هم چنين به سند ديگرى چنين روايت شده است : اللَّهُمَّ إِنِّي أَخَذْتُهُ مِنْ قَبْرِ وَلِيِّكَ وَ ابْنِ وَلِيِّكَ فَاجْعَلْهُ لِي أَمْناً وَ حِرْزاً مِمَّا أَخَافُ وَ مِمَّا لَا أَخَافُ.

پروردگارا، اين خاك را از مرقد ولىّ تو و زاده‌ى ولىّ تو برداشته‌ام؛ پس آن را باعث حفظ و ايمنى‌ام از زيان آن چه مى‌ترسم و نمى‌ترسم، قرار ده.

روايت شده است كه هر كس از زمام ‌دار يا شخص ديگرى مى ‌ترسد؛ اگر از منزل خود بيرون رود و به اين كار مبادرت ورزد، [اين كار]پناه او خواهد بود.

از امام صادق (ع) نیز روایت شده که شخصى خدمت حضرت صادق (ع) شكايت از وحشت كرد حضرت فرمود آيا خبر ندهم شما را به چيزى كه اگر بگوئيد آن را وحشت نخواهيد كرد در شب و نه در روز .

اینم ببین:  دعای رفع ترس و هراس از مرگ سریع التاثیر

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ تَوَكَّلْتُ عَلَى اللَّهِ اِنَّهُ مَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللَّهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْئٍ قَدْراً اَللّهُمَّ اجْعَلْنى فى كَنَفِكَ وَ فى جِوارِكَ وَاجْعَلْنى فى اَمانِكَ وَ فى مَنْعِكَ.
روايت شده كه مردى سى سال اين را مى خواند شبى آن را ترك كرد عقرب او را در آن شب گزيد.

بنام خدا و به يارى خدا و توكل كردم بر خدا كه براستى هركه توكل كند بر خدا او برايش بس است براستى خدا برساند فرمانش را و قرار داده خدا براى هر چيز اندازه اى خدايا قرار ده مرا در كنف خود و در جوار خود و قرارم ده در امان و حفظ خودت.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *