آخرین خبرها

دعای روزی خواستن – راز و نیاز طلب رزق

دعای روزی خواستن – راز و نیاز طلب رزق

انسان ها در شرایط مختلف ممکن است سطح و تمکن مالی خاصی داشته باشند، برخی از آن ها بسیار پولدار و برخی نیز محتاج نان شب هستند، در این وضعیت به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم هر روز دعای روزی خواستن – راز و نیاز طلب رزق را بخوانید که از این گرفتاری ها در امان بمانید.

063027367026873 دعای روزی خواستن - راز و نیاز طلب رزق
دعای روزی خواستن – راز و نیاز طلب رزق

دعای روزی خواستن – راز و نیاز طلب رزق,دعاهای روزی رسان,دعاهای روزی دهنده,دعای افزایش دهنده روزی,دعا روزی برای مغازه,دعای رزق روزی برای مغازه,دعای افزایش روزی برای مغازه,دعای کسب روزی برای مغازه,دعا رزق روزی برای مغازه,دعای رزق و روزی برای مغازه

دعای روزی خواستن – راز و نیاز طلب رزق

اللهم أرسل علی سجال رزقک مدراراً، و امطر علی سحائب افضالک غزاراً(542)، و ادم غیث نیلک الی سجالاً، و أسبل مزید نعمک علی خلتی أسبالاً، و أفقرنی بجودک الیک، و أغننی عمن یطلب مالدیک، و داو داء فقری بدواء فضلک، و انعش صرعه عیلتی بطولک (و اجبر کسر خلتی بنولک).(543)
و تصدق علی اقلالی بکثره عطاءک، و علی اختلالی بکریم(544) حباءک، و سهل رب سبیل الرزق الی، و ثبت(5455) قواعده لدی، و بجس لی عیون سعته برحمتک(546) و فجر أنهار رغد العیش قبلی برأفتک، و أجدب أرض فقری و اخصب جدت ضری، و اصرف عنی فی الرزق العوائق و اقطع عنی من الضیق العلائق.
و ارمنی اللهم من سعه الرزق بأخصب سهامه و احبنی من رغد العیش بأکثر دوامه. و اکسنی اللهم سرابیل السعه(5477) و جلابیب الدعه، فانی یا رب منتظر لانعامک بحذف التضییق(548) و لتطولک بقطع التعویق، و لتفضلک بازاله التقتیر و لوصول(549) حبلی بکرمک بالتیسیر.
و امطر اللهم علی سماء رزقک بسجال الدیم و اغننی عن خلقک بعوائذ النعم و ارم مقاتل الاقتار منی، و احمل کشف الضر عنی علی مطایا الاعجال، و اضرب عنی الضیق بسیف الاستیصال(550)، و اتحفنی(551) رب منک بسعه الافضال و امددنی بنمو الاموال، و احرسنی من ضیق الاقلال، و اقبض عنی سوء الجدب و ابسط لی بساط الخصب.
و اسقنی من ماء رزقک غدقاً و انهج لی من عمیم بذلک طرقاً، و فاجئنی بالثروه و المال، و انعشنی به من الاقلال و صبحنی بالاستظهار و مسنی بالتمکن من الیسار. انک ذو الطول العظیم و الفضل العمیم، و المن الجسیم، و أنت الجواد الکریم.(552)

اینم ببین:  دعای موفقیت در کسب روزی و رفع گرفتاری های مالی پرخیر

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *