آخرین خبرها

دعا برای سفر – راز و نیاز به هنگام سفر

دعا برای سفر – راز و نیاز به هنگام سفر

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان دعایی بیاموزیم که می توانید در زمان سفر بخوانید و با آن از بلا ها، خطرات، سختی ها، گرفتاری ها و مشکلات نیز هر چه بهتر در امان باشید. متن دعا برای سفر – راز و نیاز به هنگام سفر را در ادامه بیاموزید.

2073382603782073 دعا برای سفر - راز و نیاز به هنگام سفر
دعا برای سفر – راز و نیاز به هنگام سفر

دعا برای سفر – راز و نیاز به هنگام سفر,دعای مسافرت,دعای مسافرت رفتن,دعاي مسافرت,دعای مسافرت اهل سنت,دعای مسافرت صوتی,دعای مسافرتی,دعای مسافرت عکس,دعا مسافرت,دعای مخصوص مسافرت,دعای برای مسافرت,دعای سفر رفتن,دعا سفر رفتن,راز و نیاز برای رفتن به سفر و دفع خطرات و سختی ها,

دعا برای سفر – راز و نیاز به هنگام سفر

اللهم انی ارید سفراً فخرلی فیه و اوضح لی فیه سبیل الرأی و فهمنیه، و افتح عزمی بالاستقامه، و اشملنی فی سفری بالسلامه، و أفدنی(533) جزیل الحظ و الکرامه، و اکلانی بحسن الحفظ و الحراسه.
و جنبنی اللهم وعثا الاسفار، و سهل لی حزونه الاوعار و اطو لی بساط المراحل(534) و قرب منی بعد نأی المناهل، و باعدنی فی المسیر(5355) بین خطی الرواحل حتی تقرب نیاط البعید و تسهل وعور(536) الشدید.
و لقنی اللهم فی سفری نجح طائر الواقیه، و هبنی فیه غنم(5377) العافیه و خفیر الاستقلال و دلیل مجاورزه الاهوال و باعث وفور الکفایه و سانح(538) خفیر الولایه.
و اجعله اللهم سبب(539) عظیم السلم حاصل الغنم، و اجعل اللیل علی ستراً من الافات، و النهار مانعاً من الهلکات.
و اقطع عنی قطع لصوصه بقدرتک، و احرسنی من وحوشه بقوتک، حتی تکون السلامه فیه مصاحبتی و العافیه فیه مقارنتی(5400) و الیمن سائقی و الیسر معانقی و العسر مفارقی و الفوز موافقی و الامن مرافقی. انک ذو الطول و المن(541) و القوه و الحول، و أنت علی کل شی ء قدیر (و بعبادک بصیر خبیر).

اینم ببین:  دعا و دستور سلامت بازگشتن از سفر و دفع خطرات

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *