آخرین خبرها

دعای پناه جستن در برابر خطرات و بلا های سخت مجرب

دعای پناه جستن در برابر خطرات و بلا های سخت مجرب

در صورتی که مدام درگیر خطرات، بلا ها و ترس هستید و از این وضعیت خسته شده اید، به شما عزیزان در ادامه یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا به شما عزیزان دعای پناه جستن در برابر خطرات و بلا های سخت مجرب را می آموزیم.

02630836028602873 دعای پناه جستن در برابر خطرات و بلا های سخت مجرب
دعای پناه جستن در برابر خطرات و بلا های سخت مجرب

دعای پناه جستن در برابر خطرات و بلا های سخت مجرب,دعا برای رفع خطر دشمن,دعا برای رفع خطر در سفر,دعا برای رفع خطر بلا,دعا دفع بلایا و خطرات,دعا برای رفع خطر مرگ,دعا جهت رفع خطر,دعا برای دفع خطرات,دعا برای دفع خطر بلا,دعا دفع خطر,دعای دفع خطر دشمن,دعای پناه بردن به خدا,دعای پناه بردن به خدا صحیفه سجادیه,دعای پناه بردن به خدا از شر شیطان,دعای پناه بردن به خدا از شر دشمن,

دعای پناه جستن در برابر خطرات و بلا های سخت مجرب

اللهم انی أعوذ بک من ملمات نوازل البلاء و اهوال عظائم الضراء، فأعذنی رب من صرعه الباساء، و احجبنی من سطوات البلاء، و نجنی من مفاجاه النقم، و اجرنی(553) من زوال النعم و من زلل القدم، و اجعلنی اللهم فی حمایه عزک و حیاطه حرزک(554) من مباغته الدوائر و معاجله البوادر.
اللهم رب و أرض البلاء فاخسفها و عرصه المحن فأرجفها، و شمس النوائب فاکسفها و جبال السوء فانسفها، و کرب الدهر فاکشفها و عوائق الأمور فاصرفها، و اوردنی حیاض السلامه و احملنی علی مطایا الکرامه، و اصحبنی باقاله العثره و اشملنی بستر العوره، و جد علی یا رب بالاءک و کشف بلاءک و دفع ضراءک.
و ادفع(5555) عنی کلاکل عذابک و اصرف عنی الیم عقابک. و أعذنی من بوائق الدهور، و انقذنی من سوء عواقب الأمور، و احرسنی من جمیع المحذور، و اصدع صفاء البلاء عن امری، و اشلل یده عنی مدی(556) عمری. انک الرب المجید المبدی المعید الفعال لما ترید.

اینم ببین:  دعای باطل سحر به نیت دفع سحر و گشایش بخت مجرب و سریع الاجابه

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *