آخرین خبرها

دعای رفع گرفتاری غم اندوه سختی ها و مشکلات بزرگ

دعای رفع گرفتاری غم اندوه سختی ها و مشکلات بزرگ

در این پست قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده شده و اسلامی شرح دهیم که باعث می شود از غم اندوه تلخی ها سختی ها و مشکلات کوچک و بزرگ عبور کرده و اگر حس می کنید به نتیجه نمی رسید دعای رفع گرفتاری غم اندوه سختی ها و مشکلات بزرگ را بخوانید.

07382632086780237 دعای رفع گرفتاری غم اندوه سختی ها و مشکلات بزرگ
دعای رفع گرفتاری غم اندوه سختی ها و مشکلات بزرگ

دعای رفع گرفتاری غم اندوه سختی ها و مشکلات بزرگ,دعای رفع غم و اندوه,دعای رفع غم,دعای رفع غم و غصه,دعای رفع غم و دلتنگی,دعای رفع غم و گرفتاری,دعای رفع غم و اندوه صحیفه سجادیه,دعاي رفع غم و نارحتي روحي,دعاي رفع غم و اندوه,دعاي رفع غم و ناراحتي روحي,دعای رفع غم اندوه,دعای رفع غم و اندوه فوری,دعایی برای رفع غم و اندوه,دعای برای رفع غم و اندوه,عکس دعای رفع غم و اندوه,دعا برای رفع غم و اندوه,دعا جهت رفع غم و اندوه,دعای رفع غم و ناراحتی,دعا برای رفع غم و ناراحتی,دعا برای رفع غم و غصه,دعا براي رفع غم و غصه,

دعای رفع گرفتاری غم اندوه سختی ها و مشکلات بزرگ

پس از نماز صبح بیست و پنج مرتبه سوره مبارکه فتح را بخواند و سه روز این عمل را ادامه دهد. بهتر است از روز چهارشنبه شروع کند و سه روز (چهارشنبه  پنجشنبه و جمعه ) ادامه دهد. قطعا مشکلاتش رفع خواهد گردید. مجرب است.

برای گشایش کارها در همه زمینه ها ، آیه شریفه ۲۹ از سوره فاطر را در کاغذ بدون خط بنویسد و با خود به همراه داشته باشد.

اینم ببین:  دعایی فوق العاده قوی برای جلب محبت و عشق و علاقه شخص مورد نظر

إنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنْفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً

 

در کتاب بحر المنافع از یک اسم هندی (به عنوان اسم اعظم) یاد شده که هر گاه کار مهمی پیش بیاید این ذکر را تکرار کند و در پی کار مهم برود : کلمه اهنوس را هفت مرتبه تکرار کند.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *