آخرین خبرها

دعای پرخیر و مجرب برای باطل کردن سحر و جادو

دعای پرخیر و مجرب برای باطل کردن سحر و جادو

در این مطلب به شما عزیزان گره گشای پرخیر و برکتی می آموزیم که باعث می شود از سختی ها و مشکلات زندگی رها شده و اگر می خواهید اثر سحر جادو و طلسم را از بین ببرید، حتما دعای پرخیر و مجرب برای باطل کردن سحر و جادو را بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

0736283620386 دعای پرخیر و مجرب برای باطل کردن سحر و جادو
دعای پرخیر و مجرب برای باطل کردن سحر و جادو

دعای پرخیر و مجرب برای باطل کردن سحر و جادو,دعای باطل سحر,دعای باطل سحر قفل,دعای باطل سحر قوی,دعای باطل سحر و جادو,دعای باطل سحر دفن شده,دعاي باطل سحر,دعای باطل سحر بسیار قوی,دعای باطل سحر عمری,دعاي باطل سحر قوي,دعای باطل سحر از راه دور,دعای باطل سحر قوی از راه دور,دعای باطل سحر قوی و فوری,دعای باطل سحر قوی صوتی,دعای باطل سحر قوی,دعای باطل سحر قوی برای ازدواج,دعای باطل سحر قوی خوردنی,دعا باطل سحر قوی,دعاهای باطل سحر قوی,دعای باطل سحر و جادو قوی,

دعای پرخیر و مجرب برای باطل کردن سحر و جادو

برای باطل کردن سحر و طلسم سوره مبارکه ملک را بر ظرفی از مس بنویسد و در آن ظرف مقداری آب پاک بریزد و سپس یک استکان از آن آب بنوشد . با بقیه آب داخل ظرف غسل کند . سحر و طلسم به اذن خداوند متعال باطل میشود.

برای دفع نمودن چشم زخم ، حمد و سوره و معوذتین را بخواند و بر کف دستهایش بدمد و سپس کف دستهایش را به صورتش بکشد. در ابطال و دفع چشم زخم بسیار موثر و مجرب است.

ساده‌ترین دستور برای رفع چشم زخم خواندن سوره ناس و فلق است. در روایات آمده است که پیغمبر (ص) این سوره‌ها را برای امام حسن و امام حسین به عنوان تعویذ قرائت می‌کرد.

اینم ببین:  دعای بعد از نماز برای موفقیت و پیروزی در زندگی

رسول خدا (ص) فرموده اند: هر کس چیز شگفت آوری ببیند و بگوید: «الله الله ما شاء الله لا قوه الا بالله» هیچ آسیبی به آن نخواهد رسید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *