آخرین خبرها

دعای مجرب برای حفظ فرزند از خطرات و سختی ها

دعای مجرب برای حفظ فرزند از خطرات و سختی ها

در صورتی که می خواهید فرزند شما از خطرات، بلا ها سختی ها و مشکلات در امان مانده و زندگی آرامی داشته باشد حتما در ادامه این پست و یکی دیگر از عناوین مطالبل سایت دعا شفا دعای مجرب برای حفظ فرزند از خطرات و سختی ها را بخوانید که ان شاء الله به بهترین شکل ممکن نتیجه می گیرید.

283260870263827 دعای مجرب برای حفظ فرزند از خطرات و سختی ها
دعای مجرب برای حفظ فرزند از خطرات و سختی ها

دعای مجرب برای حفظ فرزند از خطرات و سختی ها,دعای دفع خطر,دعای دفع خطر دشمن,دعای دفع خطرات,دعای دفع خطر احتمالی,دعای دفع خطر سیل,دعای دفع خطر زلزله,دعای رفع خطر,دعای رفع خطر وبلا,دعای رفع خطر بیماری,دعای رفع خطر سفر,دعا برای رفع خطر دشمن,دعا برای دفع خطر دشمن,دعای دفع خطر و بلا,دعای دفع بلایا و خطرات,دعا دفع خطر,دعا برای دفع خطرات,دعا برای رفع خطر سیل,دعای رفع خطر سیل,دعا برای دفع خطر سیل,دعا برای دفع خطر زلزله,دعا برای رفع خطر زلزله,دعای رفع خطر در سفر,دعای رفع خطر و بلا,دعاي رفع خطر,دعا رفع خطر,دعا برای رفع خطر سفر

دعای مجرب برای حفظ فرزند از خطرات و سختی ها

برای حفظ کودک از جمیع بلایا ، با نیت خالص قلبی ، دو آیه ذیل از سوره مبارکه هود را بنویسد و به لباس کودک نصب کند یا به گردن کودک بیاویزد. از همه آفات مصون و محفوظ میگردد.

إنِّی تَوَکَّلْتُ عَلَى اللّهِ رَبِّی وَرَبِّکُم مَّا مِن دَآبَّهٍ إِلاَّ هُوَ آخِذٌ بِنَاصِیَتِهَا إِنَّ رَبِّی عَلَى صِرَاطٍ مُّسْتَقِیمٍ ﴿۵۶﴾ فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقَدْ أَبْلَغْتُکُم مَّا أُرْسِلْتُ بِهِ إِلَیْکُمْ وَیَسْتَخْلِفُ رَبِّی قَوْمًا غَیْرَکُمْ وَلاَ تَضُرُّونَهُ شَیْئًا إِنَّ رَبِّی عَلَىَ کُلِّ شَیْءٍ حَفِیظٌ ﴿۵۷﴾

اینم ببین:  دعای رهایی از خطرات روز و شب و موفقیت در زندگی

************************************************************

صبح روز جمعه هزار مرتبه ذکر «اَسْتَغفرالله» ویکصد مرتبه ذکر (الحَمْدُللهِ رَبِّ العٰالَمین) را بخواند و سپس چهارده مرتبه صلوات بفرستد. در پایان دستهایش را برای دعا بلند کند (کف دستهایش به سمت آسمان باشد) و از خداوند تبارک و تعالی طلب حاجت کند . در استجابت دعا مجرب و فوری است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *