آخرین خبرها

دعای درمان سوختگی – دعا های دفع وسوسه

در یکی دیگر از پست ها، عناوین و مطالب سایت دعا شفا مرجع رهگشا های اسلامی و قرآنی قصد داریم به شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت، دعای درمان سوختگی – دعا های دفع وسوسه را شرح دهیم که سبب می شود از سوختگی ها و خطرات در امان بمانید.

7083620367026837 دعای درمان سوختگی - دعا های دفع وسوسه
دعای درمان سوختگی – دعا های دفع وسوسه

دعای سوختگی,دعای درمان سوختگی,دعای رفع سوختگی,دعا سوختگی,دعای شفای سوختگی,دعای برای سوختگی,دعای شفای بیمار سوختگی,دعا برای درمان سوختگی,دعا برای رفع سوختگی,دعا جهت رفع سوختگی,دعا برای سوختگی,دعا برای سوختگی بدن

دعای درمان سوختگی – دعا های دفع وسوسه

شخصی از امیرالمؤمنین علیه السلام سؤال کرد: خبر دهید مرا از آنچه وسیله ایمنی از سوختگی و غرق شدن است؟ فرمود: این آیات را بخوان: (1)

«إِنَّ وَلِیِّیَ اللَّهُ الَّذِی نَزَّلَ الکِتابَ وَهُوَیَتَوَلَّی الصّالِحِینَ» «وَما قَدَرُوا اللَّهَ حَقَّ قَدْرِهِ إِذْ قالُوا ما أَنْزَلَ اللَّهُ عَلی بَشَرٍ مِنْ شَیْ ءٍ قُلْ مَنْ أَنْزَلَ الکِتابَ الَّذِی جآءَ بِهِ مُوسی نُوراً وَهُدیً لِلنّاسِ تَجْعَلُونَهُ قَراطِیسَ تُبْدُونَها وَتُخْفُونَ کَثِیراً وَعُلِّمْتُمْ ما لَمْ تَعْلَمُوا أَنْتُمْ وَلا آبآؤُکُمْ قُلِ اللَّهُ ثُمَّ ذَرْهُمْ فِی خَوْضِهِمْ یَلْعَبُونَ»؛(2)

ولی و سرپرست من، خدایی است که این کتاب را نازل کرده؛ و او همه صالحان را سرپرستی می کند. آن ها خدا را درست نشناختند که گفتند: «خدا، هیچ چیز بر هیچ انسانی، نفرستاده است!» بگو: «چه کسی کتابی را که موسی آورد، نازل کرد؟! کتابی که برای مردم، نور و هدایت بود؛ 0امّا شما) آن را به صورت پراکنده قرار می دهید؛ قسمتی را آشکار، و قسمت زیادی را پنهان می دارید؛ و مطالبی به شما تعلیم داده شده که نه شما و نه پدرانتان، از آن با خبر نبودید!» بگو: «خدا!» سپس آن ها را در گفتگوهای لجاجت آمیزشان رها کن، تا بازی کنند!

اینم ببین:  دعای قوی و اسلامی برای بچه دار و صاحب اولاد شدن

دعای درمان وسوسه

«هُوَ الأَوَّلُ وَالآخِرُ وَالظّاهِرُ وَالباطِنُ وَهُوَ بِکُلِ ّ شَیْ ءٍ عَلِیمٌ»؛(1)

اوّل و آخر و پیدا و پنهان اوست؛ و او به هر چیز داناست.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *