آخرین خبرها

دعای آسان زاییدن – دعا های طلب فرزند مجرب

اگر می خواهید بچه دار شدن برای زوجین آسان تر شده و یا این که این زوج خودتان هستید حتما در این مطلب از سایت دعاشفا مرجع گره گشا های اسلامی دعای آسان زاییدن – دعا های طلب فرزند مجرب را بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

0360738602768037 دعای آسان زاییدن - دعا های طلب فرزند مجرب

دعای زاییدن,دعای آسان زاییدن,دعای برای اسان زاییدن,دعای راحت زاییدن,دعای زود زاییدن,دعای هنگام زاییدن,دعای برای راحت زاییدن,دعا برای آسان زاییدن,دعای زایمان آسان,دعای زایمان آسان در مفاتیح,دعای زایمان آسان تبریزیان

دعای آسان زاییدن – دعا های طلب فرزند مجرب

در حدیث از امام صادق علیه السلام نقل شده که فرمود: برای طلب فرزند در سجده این دو آیه را بخواند: (3)

1 – «رَبِّ هَبْ لِی مِنْ لَدُنْکَ ذُرِّیَّهً طَیِّبَهً اِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعاءِ»؛ «رَبِّ لا تَذَرْنی فَرْداً وَاَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ»؛(4)

خداوندا! از طرف خود، فرزند پاکیزه ای (نیز) به من عطا فرما، که تو دعا را می شنوی! پروردگار من! مرا تنها مگذار (و فرزند برومند ی به من عطا کن)؛ و تو بهترین وارثانی!

در حدیث دیگر از امام جعفر صادق علیه السلام نقل شده است: شخصی شکایت کرد که من بچه دار نمی شوم. حضرت فرمود: چون خواهی به نزد زن خود بروی، این سه آیه را

در کتاب طبّ الأئمّه علیهم السلام روایت کرده است: شخصی به خدمت امام محمّد باقرعلیه السلام از کمی فرزند شکایت کرد. آن حضرت فرمود: سه روز بعد از نماز صبح و نماز خفتن هفتاد مرتبه «سُبْحانَ اللَّهِ» و هفتاد مرتبه «اَسْتَغْفِرُ اللّهَ» بگو و بعد از آن این را آیات را بخوان، بعد با زن خود جماع کن که خدا پسری که خلقتش درست باشد به تو عطا می فرماید:

اینم ببین:  دستورات و دعاهایی برای درمان چرک گلو و درد سینه

3 – «اِسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ اِنَّهُ کانَ غَفّاراً یُرْسِل السَّماءَ عَلَیکُمْ مِدْراراً وَیُمدِدْکُمْ بِاَمْوالٍ وَبَنِینَ وَیَجْعَلْ لَکُمْ جَنّاتٍ وَیَجْعَل لَکُمْ اَنْهاراً»؛(1)

… از پروردگار خویش آمرزش بطلبید که او بسیار آمرزنده است … تا بارانهای پربرکت آسمان را پی در پی بر شما فرستد، و شما را با اموال و فرزندان فراوان کمک کند و باغ های سرسبز و نهرهای جاری در اختیارتان قرار دهد!

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *