آخرین خبرها

دعای درمان درد معده و تب سریع التاثیر

دعای درمان درد معده و تب سریع التاثیر

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای بیاموزیم که باعث می شود اگر درگیر درد های شدید در ناحیه معده و حتی تب هستید زود تر درمان شوید، این دو دعا به صورت جداگانه در اختیار شما قرار می گیرند.

206307362836207 دعای درمان درد معده و تب سریع التاثیر
دعای درمان درد معده و تب سریع التاثیر

دعای درمان درد معده و تب سریع التاثیر,دعا جهت درمان معده درد,دعا برای درد معده و شکم,دعا برای شفای معده درد,دعا برای تسکین معده درد,دعا برای شفای شکم درد,دعا جهت شفای درد معده,دعای شفای شکم درد,دعا برای معده درد نوزاد,دعایی برای معده درد

دعای درمان درد معده و تب سریع التاثیر

از امام کاظم علیه السلام روایت شده که فرمود: ظرفی آب بردار و این آیه را سه مرتبه بر آن بخوان:
(یرید الله بکم الیسر و لا یرید بکم العسر) (اولم یر الذین کفروا ان السموات و الارض کانتا رتقا ففتقنا هما و جعلنا من الماء کل شی ء حی افلا یومنون) و بعد آن را بنوش و دست روی شکمت بکش انشاء الله بهبودی می یابی. (118)

دعا برای تب گاه بگاه

ابوزکریا حضر می گوید: فرزندم تب ربع داشت حضرت کاظم علیه السلام این دعا را برایم نوشت و فرمود: آن را عمل کن، در آن نوشته بود بر بازوی راست بنویس: (باسم الله جبرئیل) و بر بازوی چپ (باسم الله میکائیل) و بر پای راست (باسم الله اسرافیل) و بر پای چپ باسم الله عزائیل، باسم الله لا یرون فیها شمسا و لا زمهریرا و بین دو کتف بنویس (باسم الله العزیز الجبار). (119)

اینم ببین:  دعای درمان درد باسن و رفع گرفتگی و انسداد روده

عثمان بن عیسی گوید: مردی به امام کاظم علیه السلام شکایت کرد، گرفتار اسهال خونی شده ام که شفا نمی پذیرد، حضرت فرمود: بعد از نماز شب بگو:
اللهم ما کان من خیر فمنک لا خیر لی فیه، و ما عملت من سوء فقد حذرتنیه و لاعذر لی فیه، اللهم انی اعوذ بک ان اتکل علی ما لا خیر لی فیه اواقع فیما لا عذر لی فیه. (120)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *