آخرین خبرها

دعای درمان بیماری های مثانه تجربه شده

دعای درمان بیماری های مثانه تجربه شده

درد های مثانه عموما بسیار سخت و خطرناک هستند، اگر شما هم خدایی نکرده درگیر چنین مشکلاتی شده اید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا دعای درمان بیماری های مثانه تجربه شده را بخوانید که ان شاء الله از امراض و امتحان های الهی سربلند خارج می شوید.

083673802630863 دعای درمان بیماری های مثانه تجربه شده
دعای درمان بیماری های مثانه تجربه شده

دعای درمان بیماری های مثانه تجربه شده,دعای مثانه,دعا مثانه,دعای درد مثانه,دعای دفع سنگ مثانه,دعای رفع درد مثانه,دعا برای مثانه,دعا براي درد مثانه,دعا برای درد مثانه,دعا جهت درد مثانه,دعا برای درمان مثانه,دعا برای بیماری مثانه,دعا دفع سنگ مثانه

دعای درمان بیماری های مثانه تجربه شده

از ابن عباس روایت است که: هر کس را بول بسیار آید در اول صبح ناشتا هفت بار از لو انزلنا هذا القرآن را تا آخر سوره ی حشر بخواند، شفا یابد انشاء الله تعالی(127).

درد مثانه

روایت است از مولایمان حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) که: به جهت درد مثانه این آیات را در وقت خواب سه مرتبه و بعد از بیدار شدن یک بار بخواند: الم تعلم ان الله علی کل شی ء قدیر – الم تعلم ان الله له ملک السموات و الارض و ما لکم من دون الله من ولی و لا نصیر (بقره 106 – 107)(128).
و روایت است که خربزه مثانه را پاک نموده و آن را می شوید(1299).

رفع سنگ مثانه

شخصی به مولایمان حضرت امام باقر (علیه السلام) از سنگ مثانه شکایت نمود؛ حضرت او را امر فرمودند: به خواندن سوره ی انشراح و نوشتن سوره ی انشراح و شستن آن تا صاحب درد مثانه بخورد، دردش زایل می گردد انشاء الله تعالی(130).

اینم ببین:  دعای تجربه شده برای درمان امراض و بیماری های سخت

*******************

به جهت درد خصیه و باد فتق، این کلمات را بر روغن کنجد بخواند بدمد و سپس آن را بر محل درد بمالد:
تلک آیات الله علیک بالحق – ثم یصر مستکبراً – کان فی اذنیه و قراً فبشره بعذاب الیم – و ننزل من القرآن ما هو شفاء و رحمة للمؤمنین – و صلی الله علی محمد و آله اجمعین . (بقره 252، جاثیه 8، لقمان 7، اسراء 82)(131).

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *